Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Här är jag!

Skrivet av RMB-mamma
Kul att vara saknad.Vi har varit en vecka i Grekland och solat och badat.Jag är mest brun på framsidan och dottern är brunast på benen.Det är av den enkla anledningen att hon stått på händer och gjort volter i poolen 5-6 timmar om dagen.
Veckan därefter,dvs förra veckan var kort och mycket jobb att ta igen.Jag har faktiskt avbokat två läkarbesök pga sjukt barn trots att hon varit frisk.Vi har faktiskt inte orkat med.Annars flyter det mesta på.Dottern vill dock inte åka på kollot som komunen gått med på att betala och hon fått plats på.Hon har aldrig åkt bort utan någon förälder.Hur gör jag nu???Funderar på att ha semester den veckan i närheten.Tips mottages!!!!!Vi bor i Stockholm och lägret är i Småland.Någon som skall dit?Kommer bara ihåg att det hette något med leva och låg i närheten av Astrid Lindgrens värld.
Jag funderar på vad jag ska göra med "alla" urvuxna ortosskor.Någon byt-köp-sälj marknad via RBU blev det ju inte.Vad gör ni?Skänka bort till vem?
Svar på tråden: Här är jag!

Vad härligt

Skrivet av  peter56
Vad härligt det låter när du beskriver hur din dotter har varit så mycket i poolen. Det låter sunt att du avbokar läkarbesök när ni inte orkar med.

När det gäller kollo har jag inga råd att ge. Det enda jag kan göra är att le igenkännande. Inte heller jag ville åka bort från mamma när jag var lika gammal som din dotter är nu.

Hoppas ni får det fortsatt skönt. Och vi kan väl också ha en förhoppning om att solen och värmen åter till oss så att ni får behålla er solbränna.

 

Gott!

Skrivet av  Hönan Agda
...jag var ju rädd för att ni fått det besvärligt med något...o så låg ni bara i poolen :-)...i Grekland dessutom! Ja, då förstår jag att det blir tunt med inlägg här.
Ortosskorna har jag slängt de sista åren, det känns ju inte riktigt klokt!!! Men, när dottern som brukade krypa utan skenor i de ortosskor hon vuxit ur, numer bara sitter med dom i rullisen så är de ju som nya...
 

Artiklar från Familjeliv