Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tyra!

Skrivet av Chri
Är det den Tyra jag tror? Har du nyligen varit på hemsidan för MTM i england? Där söker en norsk kvinna kontakt med "oss", jag tänkte på dig eftersom det stämmer bättre med åldern på pojkarna.
Hälsningar Chri
Svar på tråden: Tyra!

jo det är vi..

Skrivet av  Tyra
som är här och skriver ibland fortfarande. Vilken hemsida i England menar du? Har kanske inte sett den. Vår sjukgymnast har hon varit i kontakt med någon i Norge för att hitta barn i Norden med MTM. I Norge skulle det inte finnas något barn eller är det en mamma som söker oss?
Vi har äntligen hittat en läkare här som har arbetat i Italien med 2 barn med MTM. I Genova finns tydligen ett stort muskelcenter, känner du till det?
Kul att höra från er, hoppas allt är bra med er!
Tyra
 

Hej igen Tyra

Skrivet av  Chri
Jo det är på hemsidan http://tonilouise.tripod.com om du sedan går till sidan "få hjälp/kontakt" uppbyggd liknande en gästbok, man kan välja mellan att erbjuda hjälp/kontakt eller att läsa där de som söker kontakt skrivit. Där finns en norsk mamma som söker kontakt, kom inte ihåg när hon skrev där men sonen var inte så gammal när hon gjorde det.

Hos oss är det inte så bra längre, han är nästan helt sängbunden sedan sommaren 2001, scoliosen gör att han inte orkar sitta uppe längre. Han får för ont i ryggen och orkar inte syresätta sig så bra eftersom han sjunker ihop för mycket de gånger han trots allt kommer upp. Men vi kämpar på och tar en dag i taget.

Hoppas att ni har det bra.
 

Hallå igen!

Skrivet av  Tyra
tack för tipset. Har nu kommit i kontakt med mamman. Ja, en dag i taget, det är verkligen något man får lära sig att göra. Tråkigt att det verkar vara så tufft för er bara. Vill du skriv gärna till mig mailen.
Tyra
 

Artiklar från Familjeliv