Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ågrenska v19

Skrivet av Malla
Hej. Vi ska åka till Ågrenska v 19. Några fler som ska dit? det är första gången för oss och vet inte riktigt vad vi ska förvänta oss.Maila gärna till [email protected]
Svar på tråden: Ågrenska v19

Jo du,

Skrivet av  Maja
Fast det vet du ju redan, :-).
Men jag är lika ovetande som du om vad som väntar, hade varit roligt om någon här kan berätta lite kanske.
L längtar varje dag till att få träffa O igen, har satt upp korten från Bräcke på sitt rum, och ska visa alla som kommer, hennes kompis!!
Vi ses snart!
 

Ska ni på familjevecka?

Skrivet av  CS
I så fall kommer ni att få det underbart. Barnen tas omhand av fantastisk personal. Skolbarn får undervisning. Föräldrarna går på bra föreläsningar som behandlar barnets funktionshinder o träffar barnen under matrasterna o på seneftermiddagen o kvällen o natten förståss. Maten är underbar. Jag avundas er!
 

Bara att njuta!

Skrivet av  Anny
Ågrenska är en underbar plats med helt fantastiskt personal. Precis som CS skriver så tar de hand om allt.
Man få gå på massa föreläsningar som handlar om barnen och framför allt: Man träffar andra i samma situation.
Till Ågrenska längtar man nog alltid tillbaka...
 

japp

Skrivet av  Cecilia&Johanna
Vi ska också dit! Det ska bli jättespännande och kul! Jag har bara hört gott om Ågrenska.
 

Vi med!!

Skrivet av  Helena
Hej!
Malin, jag har precis mailat dig och frågat om ni ska dit! Det var ju ett tag sen vi hördes sist....(skäms lite...)
Cecilia, vi hade ju också lite kontakt för länge sedan.... Ska bli kul att träffa er! Vi ses!