Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alla som var på Ågrenska

Skrivet av Helena
Tack för senast! Vi tyckte det var toppen där, men det kunde gärna varit några dagar till så man hade haft mer tid att lära känna varann och diskutera mer. Men gud vad skönt det är att komma hem ändå! Barnen var helt slut så det var ganska gnälligt i bilen på vägen hem...
Ha det bra alla!
Svar på tråden: Alla som var på Ågrenska

Ågrenska

Skrivet av  Stina
Jag tyckte också det var bra. Barnen har kommit med många frågor hemma i helgen. Det blev mycke att tänka på.
 

Ja, tack för en trevlig vecka

Skrivet av  Maja
det var verkligen en bra vecka, både info.mässigt och socialt med alla trevliga familjer.
Frågor har haglat även här, iallafall från Lovisa som börjar bli mycket mer medveten om sin sjukdom, det kommer frågor om saker som vi aldrig har pratat om innnan, och det är ju på både gott och ont.
Det känns lite lättare att förklara nu när man kan säga ett namn på ett annat barn som hon själv har träffat och som hon tycker om, och på så vis förstår hon lite bättre, hoppas jag iallafall.
Själv börjar jag väl landa så saktiliga, många tankar som rusar runt.....
Men jag hoppas verkligen att vi kan träffas snart igen!!
 

Håller med

Skrivet av  Malin
Jag håller helt med alla föregående talare!
Är i det hela jättenöjd med veckan även om det var en del saker som man kanske önskade annorlunda. Jag hoppas verkligen på en ny träff snart. Jag tyckte alla barnen fann varandra så bra så det vore synd om dom inte får träffas snart igen.
vi hann inte mer än sätta oss i bilen som skulle skjutsa oss till stationen - så sov Oscar, han var HELT slut. Ja, jag sov på tåget jag åxå. Det var rätt skönt.
 

Ja...

Skrivet av  Helena
vi hoppas också att vi kan ha en träff snart igen. Vi får hoppas att Thomas (så hette han väl?? ...är lite dålig på namn...) tar tag i det som han sa, annars får vi väl göra det själva.
 

Artiklar från Familjeliv