Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Anette,Philip&Melina

Skrivet av Inger med Felix991206&Sofia020617
Hoppas du hinner läsa lite inlägg även om det är fullt upp med besök och förberedelser...
Vi åkte till Grinda med farmor&farfar så det är därför jag inte ringde veckan efter förra fikat sen skulle ni iväg och så vidare....
Man får väl göra nåt när dagis har startat upp igen...

Vet du öppettiderna för Öppna Föris i Bagis?
De tider de har här i Farsta är inte bra för oss som har dagistider att passa... 13-16 alla dar utom onsd då det är 9-12.

Jag håller tummarna för att det är bra väder på lördag och hoppas att dopet blir lyckat.

Kortet på Philip blev jättebra(han är ju ett stort litet charmtroll......). Du får det när vi träffas nästa gång.
Svar på tråden: Anette,Philip&Melina

Hej Inger!

Skrivet av  Annette med Philip&Melina
Ingen fara vi har haft fullt upp dessa veckor. Har träffat prästen idag och fått dopet precis som vi vill ha, För vi ville ha några grekortodoxa inslag. Nästa vecka ska jag till Bvc och där har det öppet tiderna för öppna förskolan i Bagis, så jag ska kolla upp det. Vet att de har en dag då det är endast spädbarn. Vi får ta en fika i Farsta en dag med småtjejerna, då grabbarna är på dagis (blir lugnast så) och så kan vi kanske träffas i någon park någon dag med båda barnen. Vi hörs. Kram Annette