Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Angie med Emilia

Skrivet av Jenni
Skriver här istället för på koliksidan eftersom jag sällan är där numera. Tycker ibland att det dyker upp fördömmande inlägg och jag känner att jag går upp i varv när jag läser dem... så för att hålla mina nerver lugna håller jag mig därifrån *skratt*.
Vill bara höra hur det går för er? Hur är det med Emilias kolik? Tänker titt som tätt på er ska du veta.
Hoppas, hoppas att det är lite bättre.
Många kramar från Jenni (som ofta skrivit till dig på kolikbarnssidan).
Svar på tråden: Angie med Emilia

hej vad glad jag blir

Skrivet av  Angie med Emilia 12/8-02
att du tänkt på oss! Kram på dig! Jo koliken tror jag håller på att försvinna men jag vågar inte säga att den är borta har fått för mig att det börjar igen då *ler* men det har blivit mycket bättre! Det är så härligt att äntligen kunna njuta av sin lilla älskling!

Jag håller mig också borta därifrån nu, en del inlägg får mig att känna mig som en dålig mamma så det är bäst att strunta i att skriva där..

Ha det så gott!
Många kramar
 

Vad roligt att höra!

Skrivet av  Jenni
Hoppas att den är på väg över.
Du har kämpat på så bra, Angie!

Nu när jag tänker tillbaka på Elias kolikperiod så känner jag mig så stark... även om jag inte gjorde det just då. Har man kunnat uthärda riktig kolik med vettet i behåll *skratt*, ja då har man verkligen något att vara stolt över.

Sträck på dig och känn dig stolt. Du har gjort allt du kan och Emilia kan inte ha en bättre mamma. Är säker på att om hon kunnat prata skulle hon tacka för alla dagar du burit henne när hon haft ont. Hon skulle tacka för all kärlek, omtanke och omsorg du skänkt henne (och skänker). Hoppas att hennes kolik snart är över så att hon slipper det onda.

Lycka till och kram.
 

tack

Skrivet av  Angie med Emilia 12/8-02
vad go du är! jag blir så glad när jag läste det du skrev *ler*

måga, många kramar till dig från oss
 

Artiklar från Familjeliv