Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Herregud då

Skrivet av Trött
vilket snack det var om socker här. Kan ni inte ta det under nåt annat snack.
Svar på tråden: Herregud då

vilket snack då? = )

Skrivet av  Cerlise m Fanny -02 & Alice -04
...
 

Jag bara...

Skrivet av  AnMa
...ignorerar och struntar i att läsa eftersom jag inte är intresserad!
 

Samma här

Skrivet av  Tina m. Jacob & Oliver
Allt snack om socker och råris intresserar inte mig ett dugg och då lägger jag mig inte i och struntar i att läsa vissa inlägg.

Så strunt i att läsa tycker jag.
 

Ja om du lovar att komma

Skrivet av  Anna Maria med Li
dit med ditt trista nick..

Äntligen blev det fart på diskussionen här inne, det har ju varit dött av och till och då ska flytta diskussionen någon annanstans? Är ämnet kanske för känsligt?
 

Jaha, är det snackpolisen som är i farten?

Skrivet av  Ida m. Axel001111 & Kalle020812
Så här är det: så länge som man håller sig till snackreglerna så får man diskutera ganska fritt i de olika snacken. Den som är ointresserad av en viss diskussion låter helt enkelt bli att läsa. Om du tycker att just det här snacket är tråkigt just nu så varsågod och läs någon annanstans! Det finns säkert andra sidor som är "roligare" om du nu är ointresserad av det som diskuteras här just nu.

Brukar du kräva att dina arbetskamrater ska byta samtalsämne i fikarummet också bara för att du inte råkar vara intresserad av det som de pratar om? Eller är det bara här på nätet som du anser dig ha rätt att bestämma vad andra ska prata om?

Dessutom tillhör du ju knappast de mer aktiva skribenterna på den här sidan. Jag har inte sett ditt nick här tidigare. Eller tillhör du möjligen de fegisar som byter nick så fort de ska skriva något som alla kanske inte håller med om?
 

Diskussionen

Skrivet av  Molly m Linn 0206 & Ludwig 040421
handlade ju om vilken kost vi ger våra barn och hör väl verkligen hemma här.
Var det kanske så att diskussionen trampade på en för dig öm tå?
Jag tyckte det var intressant att läsa även om jag inte håller med om allt själv.