Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Emilia fyller 2 år idag!!!!

Skrivet av Angie med Emilia 2år idag & bf 31/1
Så nu har jag passat på att diska och storstäda när hon är hos dagmamman och så ska hon få hjälpa mig med tårtan! Lilla stumpan redan 2år kan inte fatta att hon snart är inne på sitt 3:e år det går så snabbt!!
Svar på tråden: Emilia fyller 2 år idag!!!!

Grattis...!

Skrivet av  Camilla Bf 3/2 + Nathalie 2 år
ja visst går det så himla snabbt och nu är nr 2 på g.

Hoppas Emilia får en jätte rolig dag!
 

Grattis till Emilia!

Skrivet av  Annika m Rebecka 020820 & Lukas 040104
Rebecka skulle varit född idag men hon behagade inte komma förrän 8 dagar senare :)

Krama Emilia från oss
 

Grattis Emilia!

Skrivet av  Mia m. Noel v.29
Ja,de växer så fort. När de fyllde ett så tyckte man att "oj redan", men de var ju fortfarande så små. Nu när de fyller/har fyllt två så känns det som att de blir så stora=)
Hur har du mått nu under graviditeten?
Kram
 

ja

Skrivet av  Angie med Emilia -02 & bf 31/1
jag har mått illa de första 15 veckorna och knaprat postafen men nu är det så bra så...är nu i v 16 och ligger på -3kg vilket är bra eftersom jag gick upp så mycket med Emilia och dom kg har stannat kvar. magen vet jag inte vart den tagit vägen var ju jättestor med Emilia på engång men det är skönt att inte vara så stor nu i värmen, man vet ju ändå vad som väntar så den kommer ju snart...

Du har inte inte så långt kvar, visst går det läskigt snabbt när man väntar 2:a barnet!?
 

Grattis i efterskott gumman!

Skrivet av  Elizabeth m. lintottar + bf 4/10
Nu är vi stora vi... Vad fick du för fina presenter?

Jag fyllde ju i onsdags så då kalasade jag med men imorgon ska vi ha barnkalaset;)


Filippa 11/8