Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vilda Agnes

Skrivet av Kristina S
Agnes utvecklas blixtsnabbt just nu. Igår lyckades hon både vara rekordbusig och rekordduktig. Först löpte hon amok på väggarna med en bit krita. Jag stod och lagade mat och frågade vad hon gjorde "jida tanten," sa Agnes. "Rider du på en elefant?" frågade jag. "Mmm", sa Agnes. När jag frågat henne en gång till och fått samma svar gick jag och kollade och då stod hon lyckligt och målade på väggen. Hon blev nog lite chockad av min reaktion, och defintivt sur, eftersom jag prompt slängde alla hennes kritor. Men ändå gjorde hon om det en stund senare! Det senare kladdet fick jag dock bort.

Senare på kvällen badade hon och storasyster. En stund senare ropade Agnes på mig. Då hade hon alldeles själv satt sig på pottan och kissat, för allra första gången.
Svar på tråden: Vilda Agnes

Hehe...

Skrivet av  Dina m Alice & Valdemar
Mer vild än tam är Valdemar. Man blir helt matt vissa dagar, men han är ju så glad jämt och är så stolt över sina hyss (titta jita fint! *hmmm*) och pussas och kramas så mycket som kompensation så vi är oftast goda vänner ändå;-)

Han kan också briljera med toabesök, fast han glömmer tyvärr lika ofta som han kommer ihåg...

Roligt att höra om Agnes, det var ju ungefär aslänge sen vi sågs!