Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Annika m. Rebecka & Lukas!

Skrivet av Idas mamma som mest läser här.....
Kikade runt lite på er hemsida nyss. Fin! Ville bara nämna att jag tyckte Rebecka var så fin i håret! Har du klippt henne själv eller har hon varit hos frissan? (nyfiken, har inte vågat gå till frissan med Ida än) Jättefint med kort hår på flickor även om det är lite ovanligt idag. Och hon passade verkigen i det. Jättesöta barn du har!
Svar på tråden: Annika m. Rebecka & Lukas!

=)

Skrivet av  Annika m Rebecka & Lukas
Tack så mycket!

ja jag har klippt henne själv, men bara i nacken.
Hon har inte så mycket hår än så jag jämnar till det för att det ska vara så snyggt som möjligt & inte bara se ovårdat ut.
Men hon har inte kort frisyr bara för att det är snyggt utan mest för att hon inte har mer hår helt enkelt =)

Fast tack så mycket ändå! Jag tycker också hon är fin i håret & det är himla lätteskött!!
 

jag har gått

Skrivet av  jiia m. antonia 020820
med min dotter till frisören nu 5 ggr totalt. Det blir mycket bättre än när jag klipper själv. Hon har ganska långt hår och det värsta hon vet är när jag ska försöka klippa henne. hon kastar sig osv. Hos frisören går det mycket bättre. Jag tar med ett par böcker som hon bläddrar i medan frisören klipper. Lätt som en plätt men det blir dyrt i längden. Jag skulle klippa själv om jag kunde...(har du någe råd)