Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Gnäller lite *långt*

Skrivet av Malin med Vanja-02 + bf 17/12
över mannen här igen... Jag blir bara så trött. Jag var ju sjuk i helgen, i lördags låg jag hela dan i magsjuka, o har ingen aning om nånting. I söndags sen när jag skulle upp o ta hand om Vanja, kommer ut i köket, möts jag av en hel hög med disk. Hela diskbänken var överfull.*suck* bara att ställa sig o fixa det. I går bad jag sen sambon att dammsuga, vilket jag inte KAN göra själv, pga foglossningen o detta vet han mycket väl. Tre ggr bad jag honom, inte blev det gjort. Idag satte jag mig bara o grät över allt elände. Det känns som om jag lika gärna kan bo ensam om det ska vara såhär. Känns inte roligt när man inte får nåt gensvar alls. Bläää känner jag bara. Jag vet att han har mycket med jobbet, men vad f-n hemmet o familjen är väl ändå viktigare?! jag ska ta ett snack med honom i kväll, men jag vet hur det slutar - jag börjar tjuta o så får jag dåligt samvete. Är det klokt?? Hur är man funtad egentligen.
Jag ska försöka iaf.

Tack för att ni orkar läsa
Kram
Svar på tråden: Gnäller lite *långt*

fel snack ups*imt*

Skrivet av  Malin med Vanja-02 + bf 17/12
 

Läste ändå...

Skrivet av  Emy m. Sebastian 26/8-02
Och jag förstår din frustration. Har inga råd att ge eftersom jag aldrig lyckades med Sebbes pappa. Dessvärre ledde det till separation vilket jag absolut hoppas ni ska slippa!!

Vill bara önska dig lycka till, ska hålla tummarna att allt löser sig till det bästa och att han tar sitt förnuft till fånga. :)

*kram*
 

Tack!

Skrivet av  Malin med Vanja-02 + bf 17/12
känns bättre nu iaf, pratade lite i går, o det blir diskmaskin o sen ska han hjälpa mig mer med dammsugningen. Tack!
Kram
 

Tillägg

Skrivet av  Malin med Vanja-02 + bf 17/12
Var lite stressad innan. Jättetråkigt att det blev som det blev för din och sebbes pappa - jag hoppas givetvis att vi kan lösa detta o det känns ju så! Tack för att du svarade!
 

Vad skönt att höra! :) *imt*

Skrivet av  Emy
.
 

Artiklar från Familjeliv