Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej, ny här....lite sen av mej ;-)

Skrivet av Anna m.Isak-02 & Elin-04
Hej, jag heter Anna och jag har en Isak som är född i aug-02. Upptäckte FN ganska sent och har inte sett
-02 sommarbarn förrän nu *s*. Isak blev storebror i mars till en liten Elin och han är världens stoltaste brorsa ;-) Vi bor i Skåne, i östra delen.
Just nu är Isak inne i trotsåldern och favoritfrasen är "Isak INTE den!" om precis ALLT....Han är nästan alltid glad och för varje dag som går kommer fler å fler ord! Jag tycker det är en rolig period när man ser att han utvecklas mer och mer till en självständig individ,men samtidigt är det nog jobbigt för honom då hans vilja tycks köra ett eget race hela tiden...
Det var lite om oss!
Anna
Svar på tråden: Hej, ny här....lite sen av mej ;-)

Hej och välkommen hit!

Skrivet av  Ango & Simone 020804 + 2 till
Ango kallas jag och har hängt här på FN/AFF sedan sommaren -00 då jag väntade mitt första barn, Paulina.
I augusti -02 föddes Simone, och det är hon som är orsaken till att jag är här inne. Har även hunnit med att få ännu ett barn, Vistor som föddes i augusti i år!
Mer om oss i min info.

Kramisar
 

Hej, å gratulerar!

Skrivet av  Anna m.Isak-02 & Elin-04
Va kul med så många barn tätt!! :-)Vilken lycka!
Tack för välkomnandet!
 

Välkommen hit!

Skrivet av  Annika m Rebecka & Lukas
Visst är det fantastiskt att se barnen samspela :)

Mer om oss finns i min info.
 

Hej, å tack för välkomnandet! *imt*

Skrivet av  Anna m.Isak-02 & Elin-04
imt
 

Välkommen!

Skrivet av  Elena med Tea 2 år
Vet du, Jag "visste" att det var en Isak i min mage *S*
Men det var ju en tjej som fick hete Tea :-)
 

Hej!

Skrivet av  Anna m.Isak-02 & Elin-04
Tack för välkomnandet! Vet du, då jag väntade Isak var det antingen "Isak" eller "Thea"... ;-) men det blev ju en Isak...
 

Artiklar från Familjeliv