Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Torr på nätterna!

Skrivet av Jane m Zacharias 020813 & Lucas 040330
Sen i måndags är Zacharias torr även nattetid. Jag jobbade och sambon tyckte att han skulle pröva och det har gått hur bra som helst. Torr dagtid har han varit sen början av augusti, men nu är det alltså dygnet runt! *jublar*
Svar på tråden: Torr på nätterna!

Vad skönt!

Skrivet av  Annika m Rebecka & Lukas
Rebecka kissar fortfarande i sömnen så det dröjer nog med nattorrheten här.
Skönt för er!!!
 

Åh jisses!

Skrivet av  Emy m. Sebastian 26/8
Här har vi inte ens kommit så långt att han ens är torr om dagarna. Inte ens kvällarna.
Ett tag var han jätteduktigt med att vilja gå på pottan men nu har han kommit in i en "svacka" och vill ha på sig blöja hela tiden. Och jag vill inte tvinga honom för det tror jag kan ge motsatt effekt... samtidigt vet jag inte hur jag ska gå tillväga för att få honom att bli torr.

Fast varför hetsa, jag tror inte han kommer gå med blöja då han är 10 år ändå? :)

Men hejja Zacharias! Han är ju jätteduktig, hoppas det håller i sig! :D
 

OJ OJ OJ

Skrivet av  Maria m. Noah 02 och Kaleb 00
Det var väldigt tidigt det! MIn Noah (020809) har inte ens börjat fundera på att bli torr på dagen än, och min snart fyraårige son är långt ifrån torr på natten än. Det är bara att gratulera!! Några tips?
 

Tyvärr inte

Skrivet av  Jane m Zacharias 020813 & Lucas 040330
Allt har skett på hans initiativ. Enkelt värre. ;)
 

Vad skönt!

Skrivet av  Jessika & Amanda 020614
Visst är det skönt att slippa blöjorna!
Amanda blev torr på natten i augusti, men är fortfarande uppe och kissar varje natt, så då blir ju _det_ ett litet projekt i stället... :-)
 

Härligt...

Skrivet av  ulrika m hampus 020724
hampus är inte ett dugg intresserad just nu av att sluta med blöjan, ett slag kissade han en del i pottan men nu är det tvärnit...men det får gå i hans takt.

Men vad skönt att slippa köpa blöjor osv...vilken stor kille ni har!!
 

Artiklar från Familjeliv