Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God Jul till alla...

Skrivet av Monica med Tintin
... sommarbarn med föräldrar!

Hoppas ni alla får en härlig jul med trevligt umgänge och god mat. Och lite lek i snön kanske?
Svar på tråden: God Jul till alla...

God jul från oss också!

Skrivet av  Anna-Carin
Visst är det en del stress att hinna med allt som hör julen till, men det är ju så mysigt ;-). Har julpysslat med min femåring idag och det är så härligt att se hur hon längtar! Synd bara att det är så blåsigt...annars hade vi gladeligen varit ute!!

Pontus tycker att det är roligt då vi pratar om tomte, jul och paket men han förstår ändå inte riktigt vad det innebär...ska bli spännande att se hur han reagerar!
 

vilken snö?

Skrivet av  jiia med antonia 020820
God jul på dig åxå! Hoppas att julen blir underbar med mucket mys
 

Tack detsamma

Skrivet av  Camilla m Nathalie 2 år + bebis v.35
och god jul och gott nytt år till er alla andra också!

Ja hoppas verkligen på lite snö...vill så gärna ut och åka lite pulka med Natti och ta lite kort innan det är dags att föda ut syskonet.

 

God Jul till dig och kan du

Skrivet av  ulrika m hampus 020724
inte skicka lite snö till oss??? Det lovades snöoväder så vi hoppades på att få en vit jul, men det blev mest regn som kom till oss....snyft

Julen blir nog härlig ändå, man är ju ledig till den 3/1 så man kan njuta av lugnet....

Ha en riktig härlig jul och ett gott nytt år
 

God Jul!!!

Skrivet av  Emy_ m. Sebastian 26/8
Även om jag kommer fira den imorgon istället. Idag har jag suttit hemma helt själv. Det har gått över förväntan, har inte alls känts så hemskt som jag trodde det skulle göra.
Sebastian har varit med hans far och hans familj och kommer hem till mig imorgon igen. *längta*
Varför jag sitter helt själv beror på att min släkt & familj bor ca 130 mil uppåt i landet.

Tar igen det dubbelt nästa år istället! :)

Gott slut får jag tillägga nu också, jag känner att 2005 kommer bli ett superduperår! :D

*kram*
 

Artiklar från Familjeliv