Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En tanke till

Skrivet av ulrika m hampus 020724
alla de människor som drabbats av naturkatastrofen i Sydostasien!! Hemskt för alla boende att förlora sina familjer och hem, turisterna kan i alla fall åka hem till hela hus men tyvärr verkar det som de inte heller kan åka hem fullskaliga, några svenskar tros ha omkommit!!

Ett ljus för varje själ!
Svar på tråden: En tanke till

Jag får inte hem min familj i behåll..

Skrivet av  Hanna m Loke, Ophelia & Tiffanie
.. har själv inte pratat med min släkt men en kille ringde igår och meddelade att han fått sms från pappas sambo och att pappa, pappas sambo och hennes två barn lever men att pappas sambos mamma är död. Mer än så vet vi inte. Får inte kontakt med dem heller. Vet inte var de befinner sig eller hur de mår. Vet inte när de kommer hem heller. Har ont i magen och mår skitdåligt.
Är så vansinnigt orolig. Snäser år barnen och är otrevlig ... Jag menar det inte och får dåligt samvete för det. Vill bara att de ska vara hemma nu. Få höra deras röst m.m.

Vill dock också passa på att skicka massa kramar till de som drabbats. Vet precis hur de känner sig.
 

En jättekram till er!

Skrivet av  Ango & Simone 020804 + 2 till
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du och alla andra drabbade får besked så fort som möjligt om hur det står till med deras nära och kära.
Hoppas du får kontakt med din pappa och hans familj snart!

Massa kramar
 

En stor kram till er alla

Skrivet av  ulrika m hampus 020724
Det är så ofattbart hemskt att detta händer... Tänker på er så mycket...

KRAM
 

Ja...

Skrivet av  Annika m Rebecka & Lukas
Det är mörka tider just nu :(
Många dystra rapporter och många förtvivlade familjer.
Jag skänkte en slant till Röda korset. Känns så lite, men vad kan man göra?
 

Artiklar från Familjeliv