Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hannanon!

Skrivet av Marie m Acke och Wille
Hej!
Ett tag sedan sist. Ville bara så här långt efteråt gratulera till 5:an. Jag visste nog att du satsade på att inte komma in den här gången heller...*fniss*.

Tydligen har du varit med i Aftonbladet också, så SYND att jag missade det, hade verkligen velat se artikeln, men, men...

Hoppas att du har det gott, att du inte drabbats nära med Thailand-katastrofen. Har tänkt på dig ofta under hösten och undrat hur förlossningen gick, nu vet jag!

Min bebis är 6,5 månad, går som en klocka mellan möblerna(!!!) hemma.
Kram till dig och dina barn!

Marie med Acke -02 och William(?) juni -04
Svar på tråden: Hannanon!

Hej hopp!

Skrivet av  ::Hannanon & Frode + 4 till::
Nja..hade inte planerat att föda i bilen igen..jag lovar:-)
Vi skyndade oss så fort vi bara kunde.

Undrade faktiskt vart du tatt vägen, kul att "se" dig!
Här är länken till Aftonbladet, så du kan läsa:-)

http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,554224,00.html

Kram kram!
 

Åh, vad kul!!

Skrivet av  Marie m Acke och Ville
Hahaha!
Jag skrattade gott åt artikeln, så underbart! Och vad fina ni var på bilden. Jättemysig bild!
Blir det fler barn, eller...?hmmm...

Jag har varit lite frånvarande här, dels pga att jag inte så ofta har dator nu när jag är mammaledig, och när jag har det är det då mannen är hemma kvällstid och kopplar upp sig och då orkar jag oftast inte..

Hoppas att det går bra med den lille, själv tycker jag att är så kul att ha 2 barn, vilken skillnad från att ha bara en! Den första klängde på mig jämt men nu leker barnen tillsammans hela dagarna utan min närvaro, och knatten (7 månader) går redan obehindrat mellan möbler och flyttar runt dessa och barnen trivs så himla bra ihop. Och jag som trodde att det skulle bli jobbigare med 2 barn, det blev ju lättare!(?).

Ha det riktigt gott!

 

en rikskändis ju :)

Skrivet av  Charlotte på besök
Jag läste allt om dig i "Allers" hemma hos mamma :) Skröt med att jag nästan visste vem du var *S* hade ju iaf hört historien förr
 

Artiklar från Familjeliv