Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vilka tider

Skrivet av Liljan
ska era barn gå i skolan? Är de på fritids före och efter? Hur länge och alla dagar?
Svar på tråden: Vilka tider

Så här för oss...

Skrivet av  Jessica
Han kommer att gå till fritids efter skolan, då ca 13.15 och sedan hämtar jag honom närmare 17.00. Så är det väl tänkt att det skall funka varje dag, om inget annat inträffar...
 

Eftersom jag

Skrivet av  Missan
själv går i skolan, har jag lite olika tider och än har jag inte fått ngt schema, men förhoppningsvis blir det inte många dagar som mina barn behöver gå på fritids på morgnarna, och eftermiddagarna fram till 16 senast...de dagar jag har längre hämtar mormor.
Så blir det de veckorna de är hos mig, varannan vecka är de hos sin pappa och han är sjukskriven en bit in på hösten, så då hämtar han dem direkt efter skolan, de dagar han orkar, annars senast 16.
 

Vi har

Skrivet av  mamman
tider från 7.oo till 16 - 17 tiden varje dag utom fredagar.
 

olika

Skrivet av  Oms
veckan hon är med mig blir det skola/fritids mellan kl 08.30-18.00 pappas vecka blir det 06.30--15.30

Hoppas det funkar m fritids, på dagis gick det jätteba!
 

Inte fritids

Skrivet av  Sofia*
Min dotter kommer bara att gå skoltimmarna dvs 9-13.30. Jag oroar mig lite eftersom skoal och fritids är integrerade och hoppas att hon inte kommer hamna utanför. Men hittills har hon aldrig orkat en hel vecka på dagis så vi vågar inte ta i för mycket.
 

Hos oss

Skrivet av  Mascot
blir det inte fritids. Skola 7.45-12.15 varje dag.
 

Artiklar från Familjeliv