Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

mitt eget tusende...

Skrivet av Minifoot m Isac 030518
Jag fixade med Isacs och min hemsida och kollade så att ändringarna gick igenom. Då såg jag att räknaren hamnade på runda siffran 1000 besökare just vid mitt besök! :-) Kul.

På hemsidan har vi en sammanfattning av Isacs vikt- och längdkurvor samt våra fotodagböcker. Adressen finns för övrigt i vår info.

Kram,
Svar på tråden: mitt eget tusende...

Fin sida

Skrivet av  Caa+prinsen
Alla är så duktiga att hålla på och trixa med hemsidor och sånt.

En sak som hindrar mig är just att jag är lite ovillig att lägga ut för mycket på nätet. Man vet aldrig, kan ju sitta psykon och annat och titta och se andra saker än det vi som småbarnsföräldrar ser.

Du har ju gjort en "anonym" sida trots allt, och jag blev lite inspirerad av dig. Så kan man ju faktiskt göra :)

Har hört andra som har lås på "vissa" sidor som man bara kommer in på med lösen, för dem man känner, men jag vet inte hur man gör :(
 

tack, och lycka till!

Skrivet av  Minifoot m Isac 030518
Jag har också haft funderingar på vad vissa människor eventuellt ser när de tittar på bilder på mitt fina barn. Sen har jag bestämt mig för att det är deras problem, man kan inte hindra folk med sjuk hjärna att tänka vad de vill. De kan ju för bövelen inte hindra sig själva ens.

Däremot vill jag inte bjuda på namn och adress och dylikt. Om man ger sig 17 på det så kan man lista ut det ändå och en sådan beslutsam sjuk människa skulle nog välja andra mer intressanta offer. Eller? Hmm.

Tack för det fina berömmet, det var mycket roligt att läsa. Jag hoppas att vi snart får se din hemsida! Vad gäller lösenordsskyddad material på webben finns det lite olika sätt att göra det på. Enklaste sättet är att skaffa en webbplats som har såna funktioner färdiga att använda om man följer enkla instruktioner. Annars kan man ju lägga bilder i en excel- eller wordfil (!) som man lösenordsskyddar eller skapar en .pdffil som också går att lösenordsskydda.

Lycka till! :-)
 

Artiklar från Familjeliv