Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny cykel (Lite OT)

Skrivet av Jennie med Clara 030416
Idag har jag köpte en alldeles ny cykel, en jättefin
7-växlad damcykel.
Färg silvergrå.:)
Den är verkligen jättesnygg!!

Köpte en ny då jag har en cykel innan men den är UTAN fotbroms och många växlar på, har lyckats nita med framhjulsbromsen TVÅ gånger vid olka tillfällen och slagit mig regält då jag givetvis ramlad av cykeln i en väldig fart.
Törs helt enkelt inte åka med den med Clara i barnsadel bak så därför investerade jag i en ny _med_ fotbroms.:)
Den blir så tjusig med svart barnsadel där bak!!!! *Ler*
Men hjälp, det är inte billigt med cyklar, jag fick ge 5000 kr för den....Brrrrr.
Ville bara tala om, då jag är barnsligt glad över mitt nya åk!!! *Fniss*

Hoppas ni mår väl och att ni har sommarväder var ni än befinner er.:)
Svar på tråden: Ny cykel (Lite OT)

Åh, jag är avis!

Skrivet av  Malin & Linus 030404
Jag önskar mig med en ny cykel. På den jag har nu finn inte ens en pakethåkkare som man kan sätta barnsadeln på ju.

Härligt att du har en ny snygg cykel så du och Clara kan swischa fram på Linköpings gator =o) Kör försiktigt bara.

Kram
 

men så jag stavar...

Skrivet av  Malin & Linus 030404
pakethållare
 

Wow!

Skrivet av  Lycklig med Alma
Hej vännen!

Vilket vrålåk ;-) du har investerat i... Nu är det bara att ge sig iväg i vårsolen och bara NJUTA.

Hoppas att allt är bra hos er. Jag läste om din otroliga (o)tur med vigselringen....! Först när jag läste blev jag orolig för att du gjort illa dig, men sedan förstod jag vad du råkat ut för. Visst är det underbart med människor som är så generösa att de kan hjälpa en i nöden. Som sagt en otrolig tur i oturen!!!


*KRAM*
 

Men å

Skrivet av  LottaO m Elias 5 år & Joel 1 år
vad jag blir sotis! Vill också ha en ny cykel! Har iofs en svart 3-växlad men jag trivs inte med den...
 

härligt :) *IMT*

Skrivet av  Myzan & Co
 

Jag förstår preciiiis...

Skrivet av  Miriam med David 980828 & Ella 030503
...hur du känner det!

Jag köpte en ny cykel för tre år sedan, en rööööd damcykel, med växlar, 5 eller 7, jag kommer inte ihåg. Och den är så vacker, jag älskar att cykla med den. Dessvärre har jag den inlåst i vårt extraförråd, så den är lite krånglig att ta fram, men jag vill ju inte att den ska bli stulen heller.

Njuuut av dina cykelturer, jag ska nog ta en med Ella när det blir varmare.

*kramar*
 

Grattis!!!

Skrivet av  My och Lucas 030421
Jag köpte också en ny cykel förra veckan!! Också det en silverfärgad med 7 växlar (en Monark)!! Det är jättekul att cykla på den och Lucas älskar att åka i sin barnsits!!

Hoppas du/ni får många härliga cykelturer!!

Kramar
 

Artiklar från Familjeliv