Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jättearg och ledsen!

Skrivet av Anna-Maria m. Anton & Victor
Eller skitförbannad på ren svenska. Det blev jag efter att ha pratat med Arbetsförmedlingen idag. De tycker ju att jag ska söka praktikplats Ja, tanken är bra och jag hade vanligtvis tyckt att detta har varit jättebra. Men nu när jag inte mår bra är det en dålig tanke. Hur ska jag klara av att söka jobb och praktik och dessutom vara glad, trevlig och ha bra självförtroende? När jag har en själ som är trasig och jag mår skitdåligt. Min kompis tyckte att ring af och berätta att du har sökt jobb och praktik och inte fått något napp än, så kan de flytta fram tiden. För jag skulle till af senast nästa vecka och jag vill hinna gå till doktorn först. För det bästa är nu att jag får bli sjukskriven och ta hand om mig själv. Dessutom så slipper jag ju pressen från af. Iaf så ringde jag af och då svarar hon att det går inte att flytta fram datumena bara sådär. Datorn tillåter inte det sa hon. Så nu måste jag gå dit. På tisdag den 9 nov efter det att jag har varit hos doktorn ska jag dit och då ska jag ha ett sjukintyg med mig i handen. Detta fick mig att bli jätteledsen. Ringde till Tomas som lovade att följa med till doktorn. Fick det rådet inne på FMSP. Ska bara försöka övertala honom att följa med på af oxå. Nu har jag haft några dagar när allt har varit totalt svart igen och jag har mått skitdåligt. Tack för att ni finns här!
Kram på er alla!
Svar på tråden: Jättearg och ledsen!

Hej Vännen,

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Vad ledsen jag blir att du känner dig så ledsen och arg.
Hoppas verkligen att det ordnar sig till det bästa, och att det blir sås om du känner är bäst för dig just nu.
Lycka till hos doktorn, jag mailar dig!!!
KRAM från oss
 

Fy så trist

Skrivet av  Malin & Linus 030404
Och vadå det går inte att skjuta upp enl datorn... datorer ska hjälpa oss inte styra oss *arg* Vad händer om du blir sjuk då, kan de inte ändra datum då heller?

Hoppas detta löser sig och att du får den tid du behöver att bara vara, och ta hand om dig själv.
 

men åh...

Skrivet av  Myzan & Co
va trist!!!

skönt att Tomas följer med dig, det blir juh lättare för dig att stå på dig då!

håller tummarna för att allt ska ordna sig och att du snart mår mycket bättre.

stora, varma kramar från oss
 

Vad arg jag blir

Skrivet av  Tina med Elias-03
på stela, rigida, löjliga, administrativa, onödiga, byråkratiska instanser! Kan de aldrig se till människan bakom och vara lite service minded?

Jag håller tummarna för att du får bli sjukskriven så att du kan få lite tid på dig att må bättre.

*kram* på dig!
 

Vill bara säga.....

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
...tack för att ni finns här. Ni ska bara veta vad era ord värmer.
Kram på er
 

Usch så trist :(

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.25
Hoppas det går bra hos läkaren och skönt att Tomas följer med! Låter jobbigt att ha af på sig när man inte mår bra, men då kanske det är bättre med en sjukskrivning. Då du kan tänka bara på dig själv!

Kram på dig!
 

Men usch...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 + bf 15/2
vilken jobbig situation. Hoppas du får hjälp och det stöd du behöver hos doktorn.

Kram