Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hemsk dag

Skrivet av Malin & Linus 030404
Idag har jag vart hemma med Linus fäör han har feber och snorar.

"Dagen" började 02:45 enl Linus så då gick jag upp och försökte söva om honom utan resultat. Vi var uppe och lekte till 6:30 då han somnade och sov till 09:30... på förmiddagen hade vi rätt trevligt. Vi sprang till tvättstugan och fixade ihop. Linus älskar tvättstugan.

Vid 13 vägrade han äta och mitt tålamod var i botten. Han ville inte heller sova middag och jag var så trött och kände att jag behövde sova... 15:00 somnade han. Då fick jag med sova... i 5 min innan telefonen ringer. Sen vart det klippt omöjligt att somna om.

Jag ringde sambon och sa att dagen är botten och jag var trött - kom hem och rädda mig typ. Jag lagade mat. Han kom hem , vi åt och sen börjar han gräla på mig om en petitess.

Jag orkade verkligen inte detta då, jag hade behövt en go kram och en mysig kväll. Jag bröt ihop och vart jätteledsen och grät. Men han tröstar inte mig för han är så sur/irriterad. Fy f-n för han ibland alltså.

Ursäkta att jag gnäller men det är så skönt att få ner det i skrift.
Svar på tråden: Hemsk dag

men blä

Skrivet av  Myzan & Co
vilken pestig dag :(

hoppas ni får sova bra inatt och imorgon blir toppen!

stora kramar från oss
 

Kramar till dig!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Hoppas allting blev bättre och att du fick "ledigt" resten av kvällen, så du kunde somna tidigt. Man blir verkligen jättetrött om man inte får sova och då behöver man stöttning såklart!!
KRAM från oss
 

*styrkerkramar*

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.26
Låter som ni hade en tuff dag, hoppas det är bättre idag! Hoppas också att Linus mår bättre och att ni fått sova inatt.

Krya på dig Linus!

Kram på er!
 

*kramar om*

Skrivet av  Tina med Elias-03
Det där lät inget vidare :-( Allt blir ju jobbigt när man är trött dessutom. Hoppas det har varit bättre idag.

*kram*
 

När man är trött...

Skrivet av  Jeanette m Alexander -03 + bf 15/2
har man inget tålamod kvar. Det är helt naturligt att känna som du gör då. Hoppas Linus är lite bättre inatt så du får sova lite mer.

Kram