Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Uppdatering om oss!

Skrivet av Mysaan med boysen
Med tre små barn så hinner man inte vara här så mycket.

Alla pojkarna mår bar och min minsta är inte så liten. I går vid 3 månader och 1 vecka så vägde han 7900g och var 63,5 cm. Han är väldigt tidigt i sitt jollrande som redan blivit väldigt melodiöst.

Daniels tal har äntligen börjat släppa och det kommer ett nytt riktigt ord var 3-4 dag ungefär. *Glad*

Tommie är mest bara en stor buse som är precis överallt hela tiden och den av mina tre som faktiskt är mest krävande. Han är väldigt aktiv och busig men givetvis ssååå underbar.

Själv har jag ont i hela kroppen och pojkarna kan knappt lägga huvudet mot mina axlar utan att det gör tokont men jag får väl snart ta mig till en läkare kanske. Orkar knappt genomgå massa utredningar en gång till. *suck*

Just nu letar vi febrigt efter någon annanstans att ta vägen då vi upptäckt mögel och fuktskador på massa av väggar och detta i massor. Dessutom forsar det vatten ner för alla fönster på morgonen. Vill inte bo kvar här men det är svårt att hitta något nytt boende och jag gråter ofta över detta. Känns inte bra för barnens skull att bo i ett sjukt hus.

Men tyvärr lär vi väl bli här över vintern fast jag inte vill.

Ekonomin är typ urusel så det gör ju inte saken bättre direkt. Elen kostar hur mycket som helst just nu och det är en mycket tung post som jag vill bli av med.

Mamma och brorsan bråkar. Brorsan har blivit skitknepig och det tär oxå på mig eftersom vi innan alltid haft jättebra kontakt osv. Nu är det bara gnäll om man ringer så jag har slutat ringa.

Japp så just nu är det tungt men snart så hoppas jag att det lättar. Tack och lov så har jag och sambon det bra så vi bråkar i alla fall inte. Alltid något.

Svar på tråden: Uppdatering om oss!

Hej!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Låter som det händer mycket runt omkring dig just nu.

Dina pojkar växer och frodas, härligt! Tänk vad tiden springer och de blir stora fort ändå!!

Låter besvärligt att du har sådan värk, om jag vore du och om plånboken tillåter skulle jag unna mig en helkroppsmassage, det är verkligen totalt avslappnande och såå underbart skönt.
Men kanske beror din värk på något som inte är bra att massera!?
Hoppas du blir bättre iaf. Var rädd om dig.

Vad tråkigt med huset, förstår att det inte känns bra att bo där med barn, det skulle inte jag vilja heller. Hoppas ni hittar någotr snabbt!! Lycka till.

Familjerelationerna är inte alltid lätta, hoppas det reder ut sig på bästa sätt.:-)
Ha det gott och kram till din gossar.
KRAM från oss
 

men va

Skrivet av  Myzan & Co
jobbigt med huset :(
förstår till fullo att du vill därifrån. vi fick mögel i vårt hus när jag bodde hemma och mina småsyskon blev sjuka. dock så blev dom friska i stort sett omgående då de flyttade därifrån.
håller tummarna stenhårt att det ska ordna sig!

wow, vilken "liten" kille du har :) han växer ordentligt *skönt*

önskar så att du får hjälp med ditt onda, måste vara superjobbigt. jag har juh grym foglossning och att ha så ont påverkar verkligen tålamod och humör :(

trist med familjetrubbel. förstår att du inte orkar ringa. hoppas att det ordnar upp sig iaf!

stora kramar från oss
 

Vad jobbigt

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Att ni har bråk i familjen och att du och din bror inte kommer överens. Hoppas att det löser sig.

Jag tycker absolut att du ska gå till doktorn med din värk. Fast jag förstå att du inte orkar och vill gå igenom några fler utredingar.

Vad tåkigt att huset är mögelskadat. Förstår att ni inte vill eller kan bo kvar. Hoppas att det löser sig oxå.

Vad skönt att din pojke växer som han ska och vad kul att pratet börjar låssna. Det är så kul när det kommer flera nya ord varje dag.
Många kramar till er!
 

Vad tråkigt

Skrivet av  Tina med Elias-03
att dina närmaste inte kan hålla sams. Hoppas de kan lösa problemen på ett bra sätt snart. Skönt för dig att du har en så stor och mysig familj! :-) Jag skall hålla alla tummar och tår för dig att ni får tag på en ny bostad fort och att du mår bättre snart.

Det är kul att höra ifrån dig! :-)

*kramar om*
 

Artiklar från Familjeliv