Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Clara gumman sjuk igen!

Skrivet av Jennie med Clara + bf 26/6
Igår vid 9.30 ringde dagis och meddelade att Clara hade feber, jag fick genast dåligt samvete när hon faktiskt var förkyld sedan dagen innan men verkade så pigg i övrigt på morgonen så vi beslöt att lämna, men ordnade så farmor skulle hämtat tidigare.
Cyklade till dagis och hämtade Clara, då sov hon redan gott i vagnen så vi rullade hem med både cykel och vagn och tog det sedan jättelugnt hela dagen.

Är även hemma idag, Clara är inte piggelin och ligger nu och sover.
Så synd om henne,näsan rinner nästan konstant den här tiden.
Det blir mycket frånvaro på jobbet också känns det som, då jag ju själv var dålig förra veckan, men vad gör man?
Barnens hälsa går först men tyvärr känns det som det är l i t e sura miner och oförståelse från en del på mitt arbete *ledsamt*.

Själv mår jag inget vidare, är ständigt illamående och trött numera, känner mig som en zombi och somnar tidigt varje kväll.
Men jag känner mig väldigt gravid iaf och det är positivt.:-)
KRAM från oss
Svar på tråden: Clara gumman sjuk igen!

usch då :-(

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Det är inget kul att Clara har blivit sjuk. Hoppas att hon krya på sig snart och att du mår bättre. Jag vet hur det är att må illa hela tiden. Förstår om det känns ledsamt med sura miner på jobbet, för att man är hemma. Men vad ska man göra? Man måste ju vara hemmma om barnen är sjuka eller om man själv är sjuk. Det kan man inte rå för.
Många krya på dig kramar kommer här till Clara!
 

hu

Skrivet av  Myzan & Co
va trist :(

Flix e hemma idag, fick hämta honom vid kl.14 igår från dagis. han hann knappt bli frisk från förra förkylningen ens.

jobbigt att du mår illa och är trött vännen, håller tummarna att det går över snart!

massa kramar från oss till er
 

Krya på sig lilla gumsan!

Skrivet av  Tina med Elias-03
och hoppas ditt illamående släpper snart!

*kram*
 

Krya på dig! *imt*

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.27
 

Artiklar från Familjeliv