Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej, nu är jag hemma igen

Skrivet av Anna-Maria m. Anton & Victor
Nu har jag varit hos doktorn och det var jättejobbigt. Men han lyssnade på allt vad jag hade att säga och han tog mig på fullt allvar. Så jag blev sjukskriven till och med den 1/12. Då ska jag på återbesök hos honom och se om det har blivit bättre och om det inte har blivit det så förlänger han sjukskrivningen. Jag fick även någon medicin som jag inte kommer ihåg vad den heter. Så just nu sitter jag här och känner mig alldelse slut. Tack, för att ni höll tummarna.
Kram på er!
Svar på tråden: Hej, nu är jag hemma igen

hej vännen

Skrivet av  Myzan & Co
va skönt att han lyssnade och tog dig på allvar *glad*
håller tummarna det hårdaste jag kan att det bara blir bättre nu :)
min mäjl finns i min info om du vill skriva lite!
kramar från oss
 

Hej vännen!

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Tack, för att du håller tummarna. Vad gullig du är :-). Mailar dig nog lite senare. Just nu känner jag mig alldelse tom och slut. Att det kan vara så jobbigt att bara få till doktorn och prata.
Kram på er!
 

klart

Skrivet av  Myzan & Co
vi håller tummarna :)
du mäjlar om och när du vill.
visst är det jobbigt att gå till läkaren, särskilt om det är lite tyngre grejjer än "bara" halsfluss liksom.
försök vila lite nu,
kramar i massor
 

Vad skönt

Skrivet av  Tina med Elias-03
att du fick bli sjukskriven. Försök nu ta det lugnt och rå om dig själv. Unna dig allt du är värd!

*kramar*
 

Hej!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Vad _skönt_ att du blev sjukskriven!!
Förstår att det måste varit ett jobbigt besök hos doktorn, det är svårt att "tömma sig" när man inte mår bra.

Var nu rädd om dig och skäm bort dig på bästa tänkbara sätt!
Synd att vi inte bor närmre varandra då kunde vi träffats och fikat.:-)
KRAM från oss
 

vad gulliga ni är allihop!

Skrivet av  Anna-Maria m. Anton & Victor
Tack, för era fina ord och för kramarna. De värmer jättemycket. Jag blir så rörd när jag läser vad ni har skrivit så jag börjar nästan att gråta. Ja, Jennie det är verkligen synd att vi inte bor närmare varandra. Jag hade gärna fikat med dig.
Kram på er alla!
 

Artiklar från Familjeliv