Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Min dag (OT)

Skrivet av Tina med Elias-03
Puh, vilken dag jag har haft! Kul men jobbig. Jag och 3 grannar åkte ner till Ullared för att shoppa loss - vi och ungefär halva Sverige hade fått samma idé! Först kö 1 timme för att komma in och sedan 50 minuter i kassakön för att komma ut. Dessutom var det rena rama svartabörsmarknaden för att få tag på en kundvagn. Vi stog i kö utanför utgången och haffade folk som kom ut - alla som kom ut fick följe till bilen av en som stog i kön utanför. Ena grannen blev erbjuden 300:- för sin kundvagn! Vi fick många härliga skratt kan jag säga :-D Nu ikväll har vi varit hos Elias farmor och farfar. Jag är hlet slut i rutan!

Kram på er!

Svar på tråden: Min dag (OT)

hittade

Skrivet av  Myzan & Co
ni nåt bra då?
vill oxå\' till Ullared, men det är juh en bit...
antar att du kommer somna ovaggad inatt,
kramar från oss
 

Massor! :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
Riktiga fynd faktiskt! Regnställ för 99:- som normalt kostar 249:-/del + massa leksaker för i snitt kanske 30-50% billigare än vanligt. Dessutom fick jag inhandlat födelsedagspresenter och andra presenter som vi skall ha när vi är bortbjudna. Och så fick vi 4 mammor en dag för oss själva utan män och barn - bara sjopping och en massa skitsnack :-)

*kram*
 

Oj vilken dag!!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
LÅter som ni haft fullt upp men trevligt vilket är huvudsaken.:-)
Vad kul att shoppa, jag börjar bli sugen också...känns längesedan.
Gissar att du sov gott inatt.:-)
KRAM från oss
 

Helt otroligt...

Skrivet av  Jeanette m Alexander -03 + bf 15/2
trodde bara det var så hysteriskt på sommaren men det är tydligen hektiskt året runt. Fast folk kanske börjar shoppa julklappar nu förstås.

Kul att du fick tag på lite bra saker iallafall så det var värt mödan.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv