Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket... !!!

Skrivet av Marlene & Cecilia...
Ni kanske int emärkt det men jag har varit borta i 1 vecka hos min mor, jag var och hämtade våran gemensamma julklapp, köpte en ny bil i augusti och fick hämta den i fredags, tisdags var det egentligen fast den hann inte bli klar till då.
Jag fattar inte detta men det är underbart att köra nya bilar, jag har de senaste åren bytt varannat år, så det är 4:e nya bilen, oj det luktar vist lite skryt det är inte meningen men jag ville bara tala om det för er...

Har saknat er alla, kramar..//
Svar på tråden: Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket... !!!

halloj

Skrivet av  Myzan & Co
kul att du är tillbaka :)

skoj med ny bil, vilken sort *nyfniken*
visst är det en speciell känsla att köra splitterny bil. har haft nöjet att ha ny bil en gång då maken tog ut tjänstebil (tillbakalämnad då han blev uppsagd dock).

vi ska juh byta bil snart, men det får bli en beg, annat har inte kassan råd med :)

kramar från oss
 

Avis

Skrivet av  Malin & Linus 030404
Klart jag saknat dig!
Va kul med ny bil! Och vilken lyx att l´kunna byta upp sig som ni gör. men så är det ju om man väl köper nytt. Då är det så "lätt" att byta upp sig sen. Behövs ju oftast inte så mycket i mellan. Vad är det för bil ni har nu? Jag önskar mig en audi i julklapp *s*

Just nu har vår Saab 900 - 86 brakat ihop och vägrar starta. Jag får sån ångest. Vi har verkligen inte råd att ta ett lån till så nu skal sambon se om han kan laga den. Går det inte blir det buss och gå i vinter... hur kul är det? *sucka*

Kramar
 

Vi bytte upp oss från...

Skrivet av  Marlene & Cecilia...
en Toyota Avensis -03 till en Toyota Avensis -05 vi har kört med toyota de sista åren, jag hade tur att jag fick tag i (första toyotan) en liten Corolla först sedan blev det en lite större Corolla det var den jag körde av vägen med och kvaddade feb -03 (8v. kvar till bf med Cecilia) men då fick vi byta bil igen och då blev det en Avensis och nu denna jag vet inte ifall ni sett den nya men den är skit snygg, tonade rutor i hela bak och en massa andra finesser...

Tråkigt för er Malin & Linus hopas det går att laga den, jag ska inte säga något men jag kör nästan aldrig bil över vintern eftersom jag nu själv kört av vägen, jag har ju varit med om en olyka en gång innan d¨jag INTE körde men efter att gjort det själv blir man en lite fegis det är så lätt att det händer en olycka

kram till er, tack för att ni saknat mig.. hoppas ni får nya bilar av tomten...
 

Bra märke det :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
Vi halkade in på Toyota Yaris men var tvugna att skaffa en större när vi fick Elias. Det blev ohållbart att montera ner vagnen varje gång den skulle in i bilen :-) Nu har vi en Corrolla Verso. Verso var enda alternativet efter Yaris eftersom vi hade blivit så vana vid rymnden och takhöjden att andra bilar gav oss cellskräck!
 

Hej på dig Marlene!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Vad härligt med ny bil och så ofta, det låter härligt.:-)
har allt märkt din frånvaro och du är varmt välkommen tillbaks igen.
KRAM till Cecilia från oss
 

Tack så mycket...

Skrivet av  Marlene & Cecilia...
Skönt att känna sig saknad, men jag måste säga att det har varit jobbigt att inte ha haft tillgång till dator så som man har hemma, de har en dator men den är så seg att jag inte har tid att sitta och vänta på att ett fönster ska komma upp.

kram tillbaka till er..//
 

Visst är det

Skrivet av  Tina med Elias-03
härlärligt med en ny bil! Vi är inne på vår andra nya bil på 4 år. Vi har haft den i 1,5 år nu och den börjar kännas "gammal". Men nu blir det ingen mer ny bil på många år ... om inte vi råkar ta rätt trisslott :-)

Nu har varit saknad du med!

*kram*
 

Klart vi saknat dig...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 + bf 15/2
kul med ny bil. Vi är också sugna på att köpa en ny bil. Jag har sagt att jag inte kör en sommar till utan AC speciellt nu när vi kommer att ha två barn i bilen nästa år.

Kram