Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu är han hemma igen

Skrivet av Anna - Maria m Anton och Victor
Det gick bra allting. han har lite ont men det får man räkna med. De har skurit som ett V i öppningen, läkaren sa att han fick kramp där och det var därför han fick ont. Själv är jag bara så trött. Dels så har ju min kompis varit här idag med sina två barn och så har väl all spänning släppt nu. Jag är inte fysiskt trött utan psykiskt trött. Men det är SÅ skönt att det är över. Nu SKA jag njuta av att det är advent denna helg.
Kram på er alla och trevlig helg!
Svar på tråden: Nu är han hemma igen

va bra

Skrivet av  Myzan & Co
att han mår bra efter omständigheterna.
håller tummarna att det läker fint och att han slipper mer besvär i framtiden!
skönt att din vän + barn var över så du kunde fokusera på annat.
här är minsa killen magsjuk så nån sömn blev det knappt inatt *gäspar* han har bara kräkts en gång under dagen så jag hoppas så innerligt att han slipper kräkas inatt, men då börjar väl stora killen ist... eller jag *uäck*
kramar från oss och ha en underbar 1:a advent
 

Hej Myzan!

Skrivet av  Anna - Maria m Anton och Victor
Usch, hatar magsjuka. Hoppas att han kryar på sig snart och att inga andra i familjen blir sjuka.
Ha en underbar 1:a advent själv.
Kram på er!
 

Vad skönt

Skrivet av  Tina med Elias-03
att allt gick bra. Försök koppla av nu och njuta av allt julmys som börjar nu.

*kram*
 

Hej Tina!

Skrivet av  Anna - Maria m Anton och Victor
Ja, jag lovar att försöka koppla av och njuta av allt som hör julen till.
Kram på er!
 

Hej!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
vad skönt att allt gick bra, hoppas nu det läker snabbt och att han slipper framtida besvär!

Hoppas du mår bättre Anna-Maria! Hur hjälper medicineringen?
Ha en trevlig 1:a advent!
KRAM från oss
 

Hej Jennie!

Skrivet av  Anna - Maria m Anton och Victor
Nej, jag vet inte om jag mår så mycket bättre. Har fortfarnde ett stort sår i min själ som måste få läka i lugn och ro. Medicinen hjälper mig att klara vardagen. Men isället så har jag fått sån ångest som en biverkning av medicinen. Så jag har varit vaken i flera nätter och varit ledsen. Tycker fortfarande att det är tillräcligt jobbigt att bara finnas till.
Tack för att du frågar. Det värmer!
Hoppas att ni hade en underbar 1:a advent
Kram på er!