Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag har gosat med en...

Skrivet av Marlene & Cecilia...
några dagar gammal pojke idag, han föddes i v.37 och han var så liten kunde inte ens ha prematurkläderna såg ut som en lite rumpnisse, det var som att hålla i en fjäder vägde inget nästan 2300 ungefär.

kram på er alla...//
Svar på tråden: Jag har gosat med en...

åhhh

Skrivet av  Myzan & Co
vilken liten godis *ler*
e allt avis på att du fått gosa med bäbis, men väntar gärna till efter v.37 innan min kommer, men i v.38+ är det oki ;)
kramar från oss
 

Åhhh..

Skrivet av  Jeanette m Alexander -03+bf 15/2
så pluttigt. Tänk vad små våra barn var ändå när de föddes. Nu är de ju så stora redan. Fast söta ändå förstås.

Kram
 

Isac har en färsk kusin!

Skrivet av  Minifoot m Isac
Oj, visst låter det som en pytteliten människa, men visst klarar han sig utan problem, eller? Inget dropp, eller extra syre, väl?

Isacs andra kusin föddes för nästan exakt en vecka sen, en flicka på 4,210 kg och 54 cm. Förlossningen var så besvärlig att de inte orkade med besök direkt. Vi hann besöka dem en gång bara, sen var det nån som tog med vinterkräksjukan till BB och nu får ingen besöka mammorna och bebisarna... *snyft* jag har fått träffa lilla Anna bara en gång men guuuud vad söt.

Kramar,
 

Oj va stor den tjejen...

Skrivet av  Marlene & Cecilia...
var, men tråkigt att ni inte får träffa dem men de kommer väl snart hem.
Undra varför inte folk tänker sig för innan de går till BB för att hälsa på bebisar, alla vet väl att man inte går dit om man vet att man har träffat någon som varit sjuk...

Ja, ja kram på er alla...//
 

Mys-pys :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
Ibland tittar jag på bilder från Elias som nyfödd - jag kan inte fatta att han har varit så liten!!

Blev du lite sugen? :-)

*kram*
 

Nopp ingenting, jag kan...

Skrivet av  Marlene & Cecilia...
längta till att få känna på magen och så och tiden precis runt förlossningen men inget mera, men varför beror nog på att jag vet om våra svårigheter att få barn OK att mirakel sker det vat jag efterosm våran dotter är ett miraklet men att det ska ske ytteligare en gång det har jag svårt att tro, vi har ju inget skydd överhuvudtaget och händer det så händer det, men vetskapen finns ju att när vi båda har problem så är ju chanserna små till att lyckas...
Jag är i alla fall hur nöja som helst jag har ett barn och bara det är en gåva för oss..

kram på er alla...//
 

Åh vad mysigt

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
det är inte utan att man börjar längta efter pyret i magen, men det dröjer ju en tid till.:-)
KRAM från oss