Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Så var man hippad då :-) *OT*

Skrivet av Tina med Elias-03
Grundlurad kan man säga att jag blev igår! Vi skulle ha en lugn avslappnad lunch med våra grannar - jag hade "myskläder" på mig, ingen jacka och bara badtofflor när vi gick över till dem. Vi hade satt oss till bords då plötsligt hela bekantskapskretsen kom rusande upp för trappan. Jag hade verkligen ingen aning om att det skulle hända, inte än i alla fall. Det är ju 2 månader kvar till bröllopet så jag blev verkligen överraskad. Vi hade jätte trevligt :-) Först fick jag dreja. Jag har alltid velat prova det så det var jätte kul. Mina alster kommer nog inte få någon designpris precis .... men kul var det. Sedan hade vi chokladprovning (typ vinprovning fast med choklad). Det kom en tjej som verkligen kunde sina grejer och berättade om historien och ledde provsmakningen. Efter det så var det middag och en massa avslöjande lekar - avslöjande om min bakgrund alltså. Många skratt och hysteriska gapflabb blev det :-)

Hoppas ni hade en trevlig kväll också!

*kram*
Svar på tråden: Så var man hippad då :-) *OT*

Det lät väl..

Skrivet av  Marlene & Cecilia...
som en rolig möjippa..

Choklad provning skulle jag vilja gå på, jag är ju en choklad tokig mamma, kan inte leva utan choklad...mmmmums

kramar..//
 

Va skoj :-D

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.30
Tänkte först men jösses redan hippad, men kom på att det är inte långt kvar till februari! Låter som du hade det bra på möhippan iaf! Tänk att du snart skall gifta dig, vilket datum var det?

Kram!
 

5/2

Skrivet av  Tina med Elias-03
... det är ju snart dags för dig också! :-)

Kram
 

Vad roligt :-)

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.30
Ja du den 14/2 är det beräknat att bebisen skall komma och den 7/5 så gifter vi oss *lycklig*
 

Vad underbart!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Låter som ni hade en underbar dag!

Själv fick jag gå på spa när jag blev hippad och det var heller inte helt fel.:-)
KRAM från oss