Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad har era barn för storlek på skorna?

Skrivet av LottaO m Elias-99 & Joel 030408
Joel har.....






......27. Jisstanesligen, storebror har visserligen stora fötter men detta tar priset ;)

Han har ett par Koumastövlar efter Elias 2a vinter i stl 25, men han har varit kall om fossingarna när vi kommit in. Dom var för små...dumma föräldrar...
Svar på tråden: Vad har era barn för storlek på skorna?

Ellen har 23 :)

Skrivet av  • Catharina •
Jonna, 4 år, har 28/29. Så Joel måste ha rätt stora fötter ja :-)
Fast så är han ju kille, och de har ju större fötter också. :)
 

Imre har 23 på sina Kouma :) /imt

Skrivet av  Stream och Imre 030404
imt
 

Clara har 21

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
och då är dem ändå l i t e stora.:-) Liten tjeja!!
 

Oj! :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
Elias har 22/23 men de sätter nog snart fart. Hans pappa har 45 i skor :-)
 

Oj! :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
Elias har 22/23 men de sätter nog snart fart. Hans pappa har 45 i skor :-)
 

Emma har

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.30
22, men har ett par kavatkängor i st 23 från Victoria, dem är lite stora, men det går bra att använda dem iaf.
 

Jag som tyckte att Ronja hade rätt...

Skrivet av  Linn v35+Neo-01 & Ronja-03
stora fötter jag! :0) Fast hon har bara 24-25! Tror att jag upplever hennes fötter som så stora bara för att Neo (som jag ju trodde var normal innan *s*) har så små!! Han är ju 1½ år äldre och en bra bit längre... men i skor skiljer det bara nån storlek. 1½ skulle jag säga... För i deras vinterskor (likadana) så har hon 24 och dom är typ 1½cm större och han har 26 och dom är drygt 2cm större. Han får utan problem på sig hennes skor... och hon "lånar" ofta hans och struttar omkring här hemma.

Så Neo har små fötter, för barn i hans ålder har typ två storlekar större på likadana skor som han har... Lite avigt, då Ronja är tjej och han är kille... Men det kan ju rätta ut sig med åren!

Neos första skor var i strl 18 och det var ju bara at glömma till Ronja! Hon fick strl 20 i första skor... och dom var lika gamla när dom började med skor!! :0) Kul att det kan vara så olika!!!

Är Joel stor i övrigt oxå?? Alltså lång och bastant?? Eller kanske nåt av det bara...?
 

Hej

Skrivet av  LottaO m Elias-99 & Joel 030408
Joel är 86 cm lång och väger nästan 13 kg, så han är väl ganska normal tror jag....
 

Hihi

Skrivet av  Malin & Linus 030404
Men det är väl aldeles lagom tror jag Joel tycker =O)

Linus har 23/24
 

Artiklar från Familjeliv