Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hand fot & munsjukan...

Skrivet av Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
har Alexander drabbats av. Hans mun är full av blåsor och har inte kunnat äta på ett par dagar nu. Är helt slut både fysiskt och psykiskt då han aldrig slutar skrika. Inatt somnade han till vid fem och innan dess gick Henrik och jag i skift och försökte få honom att sova. Det är nu tredje natten i rad som han inte sover så bra. Min foglossning gör riktigt ont också så det är ingen höjdare att gå omkring med honom på armen timmar i sträck.

Hoppas ni andra mår bättre!

Kram
Svar på tråden: Hand fot & munsjukan...

men åh

Skrivet av  Myzan & Co
stackars lilla gubben och stackars er :(

vaknätter i detta tillstånd e inte roliga, jag har just genomlidit en vecka *suckar*

hoppas att Alexander snart mår bättre,
kramar från oss
 

Men usch...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
har ni hållt på i en hel vecka stackare. Hoppas ni är på bättringsvägen. Alexander är lite bättre, sov iallafall två timmars pass inatt.

Kram
 

Hej!

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
Stackars Alexander, det måste vara enormt jobbigt. Hoppas det försvinner snabbt!!
Förstår att ni är slut när man inte får tillräckligt med sömn, hoppas det vänder snart som sagt.

Stackare har du drabbats av foglossning? Lider så med dig då det var ett helvete när jag väntade Clara, denna gången har det inte uppenbarat sig ännu och jag är så glad.
Led du av detta då du väntade Alexander också?

Många kramar till er fulla med styrka!
KRAM från oss
 

Hej...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
det börjar vända nu iallafall känns det som. Han har sovit lite bättre inatt men vill fortfarande bli buren till sömns.

Jag hade inga problem med foglossning förra gången så då var jag lyckligt ovetandes om hur det känns. Hoppas verkligen du klarar dig den här gången. Jag fick problem väldigt tidigt med min rygg, redan i v. 13 kände jag av foglossningen. Är sjukskriven 25% och det behövs verkligen för att jag ska orka med.

Tack för styrkekramar, de värmer. Kram tillbaka
 

Stackarn!

Skrivet av  Annika m. Ingrid -03 + bf 25/12
Oj, det låter jättejobbigt. Förstår att du får ännu ondare av att bära runt på en ledsen liten pojke...
Trodde att Ingrid också hade fått blåsor för ett par veckor sedan, hon kliade sig väldigt i handflatorna speciellt på nätterna. Men hon fick aldrig nåt i munnen iallafall.

Här har vi det bra annars. Hinner nästan aldrig kolla in på AFF längre. Nu är det knappt 3 veckor kvar till vår beräknade bebis, det ska bli så spännande!

Många kramar och hoppas att Alexander snart blir bättre.
/Annika
 

Skönt att..

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
Ingrid klarat sig från blåsor. Det är ingen höjdare....

Tre veckor kvar bara, wow vad spännande. Jag ligger ju 1,5 mån efter dig. Tänk att snart är Ingrid och Alexander ska bli storasyster/storebror, de känns ju fortfarande så små men samtidigt är de stora.

Hoppas allt går bra på förlossningen ifall vi inte hörs av innan dess. Det kan ju vara när som helst snart.

Kram
 

Men stackars

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.30
Alexander, vad jobbigt!! Hoppas att det går över fort så han slipper ha så ont.

Kram på er!
 

Jag hoppas...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
också att det går över snart. Det är verkligen påfrestande att behöva gå och bära honom till sömns. Idag smakade han iallafall lite yogurt så det är på bättringsvägen.

Kram på dig.
 

Stackars liten!

Skrivet av  Tina med Elias-03
*krya-på-kramar* kommer här i massor!
 

Alexander...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
tackar för alla krya-på-kramar, de värmer i allt elände.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv