Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tack alla goa tjejer här inne!

Skrivet av Anna - Maria m Anton och Victor
För att ni håller tummarna för mig, för era tröstande ord när jag är ledsen och för era varma kramar. Jag vet att jag skulle ha skrivit tidigare. Men jag har haft så mycket omkring mig så jag har inte orkat. Så här är läget hos oss:
Jag mår lite bättre. Klarar iaf av vardagen nu. men det räcker med att gå på stan och handla julklappar för att jag ska bli jättetrött och tycka att det är superjobbigt. Det är bäst när jag får vara hemma i lugn och ro.
Tomas mår oxå bättre. Han har lite ont fortfarande men det är inte så farligt.
Med Anton och Victor är det bara bra.
Kram på er alla!
Svar på tråden: Tack alla goa tjejer här inne!

Skönt att höra

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.30
att det går framåt åtminstone, hoppas nu bara att det blir bättre och bättre! Skönt att även Tomas mår bra!

Kram på er!
 

men va

Skrivet av  Myzan & Co
glad jag blir vännen!
skönt att det går åt rätt håll iaf :)
att handla julklappar är tröttande oavsett dagsform ;)

många kramar till er alla
 

Vad skönt att höra! :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
det är ju inte speciellt konstigt att du blir trött och tycker det är jobbigt att julhandla - det tycker jag med utan att jag mår dåligt redan tidigare.

Det var kul att höra att allt är bättre nu - men du, du behöver inte känna att du måste skriva här om du inte orkar! Din hälsa går i första hand! ... sedan är det ju alltid kul att för höra ifrån dig :-)

*kramar*
 

Vad härligt

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
att läsa att du mår bättre, tummar hålles för att det fortsätter i samma riktning och att du snart får känna dig helt bra igen!
KRAM från
 

Artiklar från Familjeliv