Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Luciamorgon :-)

Skrivet av Annika m. Ingrid -03 + bf 25/12
Hej tjejer!
Jag har inte skrivit på en hel evighet, men tänkte passa på nu.
Vi mår bara bra. Ingrid går ju inte på dagis utan är hemma med mig. Hon pratar mer och mer, det är så roligt!
Jag känner mig stor och otroligt ovig nu, går in i v 39 idag och tolkar alla möjliga krämpor som att förlossningen är nära...

Idag hade jag planerat att Ingrid och jag skulle lussa för Andreas. Men Ingrid vägrade ha på sig lucialinne och glitter. Hon bara skarattade och sa "NEJ, bort den"! Fast hon ville iallafall hålla i tärnljuset medan vi tågade in i sovrummet. Men sen sprang hon bara iväg och jag fick stå där ensam i all min prakt.
Inte helt lyckat alltså ;-)

Ha det riktigt bra nu och god jul till er!
Kramar Annika

Svar på tråden: Luciamorgon :-)

hej vännen

Skrivet av  Myzan & Co
kul att höra ifrån dig!
tänk att du snart har din bäbis i famnen *myyys*

jag har juh 11 veckor kvar än men har så ont av foglossningen så det är hemskt :( är sjukskriven på 100% sen 28/10.
båda killarna går på dagis och det älskar dom. det är inte roligt att vara hemma med mamma ;)
imon ska det vara lusse-firande p dagis kl.15 - dom har valt varsin pepparkaksdräkt *ler*
Felix e för liten för att gå i tågen, få se om Vincent går med, kan juh vara si och så med det när man är liten *skrattar*

sköt om er nu,
kramar fråno ss
 

Hallå..!!

Skrivet av  Marlene & Cecilia...
oj nu är det nära, hoppas du i alla fall kan få vara hemma på julafton så du slipper ligga där inne eller behöva åka in på julafton.. *ler*
Jag håller tummarna att allt gå bra...

kramar..//
 

Kunde inte...

Skrivet av  Jeanette m Alexander -03+bf15/2
låta bli att skratta när jag läste att hon sade Nej bort den när du ville ha glitter i hennes hår. Det är så tydligt att de har sin egna vilja och är så bestämda redan. Alexander ville inte ha sin tomtemössa på sig inomhus. Han bara gav den till mig och förstod inte alls varför han skulle behöva ha den på sig inomhus.

Känner igen det där med att känna sig otymplig... Det var mycket lättare att vara gravid utan barn än med...

Kram och hoppas vi får en rapport snart om tillökning.

 

Hihi

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 26/6
ja barne gör som de vill, de måste ju undra varför vi klär ut oss så.:-)
Clara lussade på dagis igår och det jättefint, hon var tomte och och både hon och utstyrseln stannade kvar i tåget hela tiden *stolt mamma*.

Roligt att höra ifrån er, oj det närmar sig förlossningen för dig med stormsteg. Vad säger Ingrid om magen?
Önskar er en god jul och ni får ju den finaste klappen i år, vamrt lycka till när det blir dags att föda.
KRAM från oss
 

God jul önskar jag er också!

Skrivet av  Tina med Elias-03
hoppas ni har en liten mini till att fira med :-)

*kram*
 

God Jul

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.32
önskar jag er också och så säger jag lycka till med förlossningen!

Kram!