Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Seglar i motvind...

Skrivet av Jeanette m Alexander 24/4-03 + bf 15/2
Nu har Alexander varit magsjuk hela helgen. Han sov från halv tolv på dagen i lördags och fick väcka honom kl 17 på kvällen så han inte skulle ha svårt att somna sen.

Idag var han dock en solstråle men då var olyckan framme. Henrik hade missat att jag använt en platta och ställde Alexander brevid spisen på en stol. Alexander sträckte sig och nuddade den varma plattan. Han klarade sig bra ändå med en blåsa på tummen bara. Nu har han gått och ojjat sig hela kvällen och sagt aj, aj. Klart det gör ont att bränna sig. Vad irriterad man blir när det händer så dumma olyckor.

Annars är allt bra med oss. Vi håller på att julstädar och jag köpte sista klappen i söndags så det känns skönt. Lite jobbigt att dagis har stängt under hela nästa vecka bara då både Henrik och jag tänkte jobba. Men vi får väl jobba i skift på något sätt.

Kram och hoppas allt är bra med er.
Svar på tråden: Seglar i motvind...

men hu

Skrivet av  Myzan & Co
stackars lilla killen :(

hoppas att han får vara frisk och kry nu!

imon ska jag storhandla inför julafton. vi blir juh 12 vuxna och 4 barn här.
julklapparna e inte riktigt klara, men jag har koll på vad jag ska köpa iaf *ler*
idag har jag gjort Snickersrutor, Rocky Road Fudge och kokoskakor.
håller på att städa oxå\', går ju så förtvivlat långsamt med denna hemska foglossning...

jobbigt med dagis, det är juh inte alla som kan ta ledigt i mellandagarna av olika anledningar. hoppas det löswr sig!

god jul på er ifall vi inte hörs nåt mer här,
kramar från oss
 

Usch vilken

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v. 33
otur Alexander har hoppas han är bra nu, så han får träffa tomten i morgon *L*

Kram!
 

Artiklar från Familjeliv