Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ni är de första att veta

Skrivet av Annelie med Isak - 03+bf 7/9
förutom sambon såklart.

Isak ska få syskon i september. Testet visade positivt igår.
Vilken tur att Isak ammades lite fram till i oktober, så jag inte har kommit igång med spritdrickandet ännu. Behövde inte skylla ifrån mig på 12-slaget .

Annars har jag inte varit här på länge, tiden räcker inte till. Allt tar sån tid med modem oxå.

Isak är sjuk, lite förkyld med feber sen i söndags. Vi var på jourcentralen igår på svärmors(sjuksköterska) rekommendationer. Hon tyckte det var lång tid med feber, men han var ok, fick lite hostmedicin bara.

Favoriten i jul var helt klart dammsugaren följt av en traktor med gubbe och ploh och en sån bilmatta, fast med hager med kor o hästar istället för garage, brandstation osv. Toppen, vi bor ju på landet.

Jag är själv så nöjd med julen. Jag köpte en jacka i huddinge/stockholm på MQ. Mattias tyckte jag kunde prova den, fast jag nog inte tyckte det var min stil, (bara den stil jag vill ha) Jag vågade inte köpa den därför. Han köpte den när jag var utanför istället. Det är en kappa som slutar mitten av låret i "mocka"fusk och fusk päls som foder och kragen. Hade kostat 1795 med på mellandagsrean kostade den 1255.


god fortsättning allihopa.
Svar på tråden: Ni är de första att veta

Grattis!! :-)

Skrivet av  Tina med Elias-03
Vilken härlig start på det nya året :-)

*kram*
 

Grattis Annelie!

Skrivet av  • Catharina •
Vad mysigt med en bebbe *småavis*

Kram & lycka till!
 

Grattis!!

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.34
Vad roligt med en bebis och en härlig start på det nya året!

Kram!
 

grattis till bäbismage :) *IMT*

Skrivet av  Myzan & Co
 

GRATTIS Annelie!!

Skrivet av  Jennie med Clara + bebismagen bf25/6
Verkligen jätteglad för er skull!
jag väntar också liten igen, i Juni närmare bestämt!! Ska bli sååå spännande.:-)
KRAM från oss och god fortsättning!
 

Grattis till lilla magen...

Skrivet av  Marlene & Cecilia...
hoppas det blir en bra tid och du slipper kramper av olika slag...

God fortsättning...//
 

Stort grattis från oss!!

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
Vad roligt med fler syskon till våra aprilbarn.

Kram
 

tack!!!

Skrivet av  Annelie med Isak - 03 + bf 7/9
för grattis från er alla.

Det var verkligen en god start på det nya året. Får väl bara hoppas att det håller i sig där inne.

Jag hann inte få en enda mens innan det blev resultat efter vi slutat med p-medel. Så fort gick det ju.

kram
 

Grattis! Va kul! :) *IMT*

Skrivet av  Erika med Emilia
 

Artiklar från Familjeliv