Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu finns magbild i min info.:)) (OT)

Skrivet av Jennie med Clara + bebismagen bf25/6
För er som en nyfikna finns nu en nytagen magbild (idag) i min info, i morgon kliver jag in i v 16.

Önskar alla en god fortsättning på det nya året och hoppas verklien det börjar bättre än det förra slutade.
KRAM från oss
Svar på tråden: Nu finns magbild i min info.:)) (OT)

*myyyyys*

Skrivet av  Tina med Elias-03
... lite bebismagelängtan har jag allt nu :-) God fortsättning!

*kram*
 

fiiin mage :) *IMT*

Skrivet av  Myzan & Co
 

Härligt :-)

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.34
Jättefin mage och nu är det väl snart dax för UL. Min mage känns enorm just nu och jag börjar bli något trött på den. Fast samtidigt är det sååå mysigt med denna fantastiska bebismage och känna alla sparkar :-)

Kram på dig!
 

Anna,

Skrivet av  Jennie med Clara + bebismagen bf25/6
för en tid sedan skrev jag ett inlägg och berättade om UL:et som vi ju gjorde i v13, här gör man ett tidigt UL i Linköping + att vi med tanke på vår fölorade graviditet ville veta att allt såg fint ut, det gjorders även NUPP!
Inlägget finns nog ett par sidor bak ifall du vill läsa mer om det.:-)
KRAM från oss
 

Go mage

Skrivet av  Malin & Linus 030404
vacker =O)

kram på er
 

Vad fin du är om magen...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
själv har jag jättemagen nu. Fast på något konstigt sätt känner jag mig mindre gravid den här gången än förra. Kanske för att bebisen sparkar mindre än vad Alexander gjorde.

Kram
 

Tack allihop!

Skrivet av  Jennie med Clara + bebismagen bf25/6
Det är verkligen fantastiskt att bära ett litet liv igen, ser fram emot att bli förälder ännu en gång.
KRAM från oss
 

Åh.. va söt den är! *LER*

Skrivet av  Erika med Emilia
Tänk att man haft en sån! Fast jag har iofs fortfarande en men den är degig o inte lika mysig! ;)

*kramar*