Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Varför går det inte att se mina bilder i min info?

Skrivet av Erika med Emilia
Fnular lite.... tips nån?

Hej förresten! Va ju ett tag sen nu!
Här är det bättre. Vi har ju vart sjuka hela familjen men nu är alla friska, eller jag är fortfarande snuvig o d lär jag väl va tills maj eller nåt, det brukar jag va! :)
Har inte orkat va uppe så mycket, har jobbat hela julen och det är så mycke stök med datorn, IGEN! Och sen har jag vart så inne i allt det där med Asien grejen... har mått rätt dåligt över det och kan knappt slå på tv:n utan att börja böla. Än så länge har ingen som JAG känner känner förolyckats, men har vänner som vart sekunder ifrån och det känns jobbigt. Ja ja.. hoppas att 2005 bilr bättre!!!
Emilias framfart är otrolig!! Hon lär sig flera ord om dagen och är som ett yrväder här. Tjejen har HUMÖR!! Jädrans kan man säga! Vet tyvärr vem hon brås på... *ler lite*
Ha det så jätte bra så hörs vi tjejer!
Kram på er alla!
Svar på tråden: Varför går det inte att se mina bilder i min info?

Hej

Skrivet av  Malin & Linus 030404
Skönt att ni är på bättringsvägen. Linus hade feber nu i kväll och har varit lite däven hela dagen. Hoppas det ger med sig till i morgon.

Ang länkningen kan det vara så att Libero inte tillåter länkning från sina sidor. Har du nån annan stans du kan lägga upp bilderna och testa?

Kram
 

Hej!

Skrivet av  Erika med Emilia
Ja men det har funkat förut.. och en gång blev det sådär som det är nu men det gick tillbaka av sig själv. Hajar nada.. ja ja.. det ordnar sig nog! :)

Hoppas Linus blir bättre snart!

\'kramar*
 

Nu funkar det!

Skrivet av  Erika med Emilia
Länkade in nya bilder så nu funkar det helt plötsligt! :)
Så vill du se bilder från vår jul så kan du kolla i infon. :)

\'kram*
 

Länkar med från Libero

Skrivet av  Jennie med Clara + bf 25/6
och det händer då och då att bilderna inte går att se??? Vet ej vad det beror på men bara jag lägger in dem på nytt så går det igen -visst är det skumt!
KRAM från oss
 

Hej

Skrivet av  Caa+prinsen
på er också!

Ja det var otäckt med det som hände där nere. Man käner verkligen med de drabbade.

Kul att höra att ni också har ett yrväder. Prinsen går ju sen långt tillbaka under antaget namn: tornadon, gänget, monstro, busen, buskorven mfl mfl

Kram på er
 

Artiklar från Familjeliv