Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad det är trögt

Skrivet av Jeanette m Alexander + bf 15/2
på snack nu. Varje gång jag ska svara på ett inlägg tar det flera minuter minst innan sidan uppdateras. Det är lite tråkigt att det ska ta så lång tid. Är det likadant för er andra? Vi har ju ändå bredband så det borde gå fortare.

Annars är allt bra med oss. Alexander fick eget rum igår så det var första natten han sov själv men det gick bara bra. Han ska få en ny säng också så han kan gå ur och i själv men den står hos Farmor just nu så vi har inte hunnit hämta den än.

Kram och hoppas ni haft en trevlig helg.
Svar på tråden: Vad det är trögt

Det är trögt

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.35
men när du har skickat inlägget så är det skickat och du behöver inte vänta på att texten det står inlägget skickas skall försvinna, för ditt inlägg är redan skickat. Det är något fel där som jag hoppas dem rättar till snart. Det har inget med ditt bredband att göra. Läs gärna på synpunkter och frågor där skrivs det alltid när något är fel på sighten.

När du har skickat inlägget så behöver du som sagt inte vänta på att den texten skall försvinna, utan klicka på ett annat inlägg och läs om du vill så ser du sedan att ditt inlägg kommit upp. Usch så svamligt det blev att förklara genom att skriva, men hoppas du förstår ändå!

Kram!
 

Tack...

Skrivet av  Jeanette m Alexander 24/4 -03+ bf 15/2
för förklaringen. Jag har visst missat den informationen.

Kram
 

Åh eget rum!

Skrivet av  Caa+prinsen
Prinsen fick eget lekrum, men sover inne hos oss än.

Blev skönt att kunna städa undan på kvällarna, förrut hade han en sån kista och en back i köket med leksaker och de låg överallt varje kväll.

När han blir lite större så ska vi köpa en våningssäng och ställa in i lekrummet så är det klart för att bo i på riktigt.

Snack är seeeeeegt!!!!

Kram på er
 

Visst är det skönt...

Skrivet av  Jeanette m Alexander -03 + bf 15/2
känns lite konstigt att man faktiskt kan ligga och läsa en bok om kvällarna igen. Fast snart flyttar det in en ny liten person så det varade inte så länge.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv