Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Isac ska bli storebror!!!

Skrivet av Mizen m Isac -03 + bf 15/7
Idag har jag gjort NUPP och det såg bra ut, så nu avslöjar jag vår lilla hemlighet! Isac ska få ett syskon i juli och vi är så glada!!!
Svar på tråden: Isac ska bli storebror!!!

Grattis!

Skrivet av  Sofia m Pamela
Vad kul!

Vad roligt!

Skrivet av  Anna med Arvid 030519
Stort grattis till både de blivande 2-barnsföräldrarna och den blivande storebrodern!

svaret är förstås till Mizen... *imt*

Skrivet av  Anna med Arvid 030519
a

Åh grattis!!

Skrivet av  Heidi m Linus 000504 & Lova 030507
Vad roligt med ett syskon i familjen!! Grattis!

Grattis!

Skrivet av  Miia m Linnea 0305 & Tim 9806.
Vad kul! Grattis till tillökningen och stor kram till den blivande storebrorsan!
Hur mår du?

Nej, vad KUL! Grattis!

Skrivet av  Fuksen m Tilde
Vad härligt, både med tillökning och lugnende NUPP!

GRATTIS!!!
Hoppas du får må bra och att tiden går fort till juli :-)

åh grattis!!

Skrivet av  Minifoot m Isac
Åh vad spännande! Vad roligt för Isac att få ett syskon, det kommer han nog att tycka är toppen! Jag vet inte om jag drar för många slutsatser av att de har samma namn och föddes nästan efter varandra, men visst är väl även din Isac mycket utåtriktad och gladlynt? Han kommer att stormtrivas med ett syskon är jag säker på!

Grattis till er allihopa.
Kramar,

Grattis:0)

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Vad roligt med en bebis!!!
Och en sommarbebis, så härligt!!!
Lycka till med allt, och hoppas att du mår bra!

Grattis!

Skrivet av  Nicka m Kajsa
Vad roligt o toppen att ni passerat det första nervösa steget med UL! Lycka till!

Tack alla

Skrivet av  Mizen med Isac 030519
Nu mår jag ganska bra, men jag har varit fruktansvärt trött och somnat i soffan varje kväll. Jag är rädd för att få lika ont i ryggen som förra gången, men än så länge mår jag bara bra!!! Isac är verkligen en social, go occh glad kille så vi hoppas att han och lill*n får roligt tillsammans när de växer upp! Det är också skönt att ha passerat de 12 första oroliga veckorna och nu börja njuta lite mer av magen!