Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Pia! Flyttar upp din fråga hit...

Skrivet av Pia m. Antoine 011227 & Béatrice 030529
...ang. dagis oså.

Jo det tog ju MYCKET längre tid att inskola Béatrice än som var tänkt, men nu så går hon där fr.o.m i morgon 24 h/v.

När det gäller jobb så har jag inte ens hunnit sätta igång sökningen på allvar men imorgon så får jag börja att plöja tidningarna....

....lite träning ska jag nog hinna klämma in oxå ;-))!

Kram
Svar på tråden: Pia! Flyttar upp din fråga hit...

Lång tid här med

Skrivet av  Pia o Sebastian 22/6 (+Johannes 99)
Sebastian har inte alls gillat dagis..:(, men from idag går han heltid. Han började grina så fort de kom innanför grinden ( inte jag som lämnade idag, tur det)
och när jag kom började han grina på en gång. Jättejobbigt, men vad ska man göra. Nu jobbar ju vi båda.

Lycka till med jobbsökandet och träningen, vi kanske ses någon söndag i Globen då...:)
Kram
 

Vad hemskt!

Skrivet av  Anna med Maja -99 & Lovisa -03
Lillgrabben då, jag lider både med honom och er!

Det är min fasa att det ska bli så, jag tror ju inte det men det är väl ingen förälder som tror det på förhand...
Hoppas det blir bättre för Sebastian fort!
 

I morse var det precic så!

Skrivet av  Pia m. Antoine 011227 & Béatrice 030529
Hej!

I morse när jag lämnade ungarna så skrek Béatrice som_en_galning! Inte lite vanligt gnällgråt utan riktig ulkgråt....jag sade glatt Hej Då men tjöt hela vägen hem.

Väl hemma (15 min. senare) så ringde jag till dagis och då satt hon och grävde i en vattenpöl!!! Så hon verkar ha glömt det hela men jag sitter ff. nu här (kl.13.13) med "dålig eftersmak" liksom.

Usch har mått dåligt hela dagen för det här.....

Jag vet inte om hennes taffliga inskolning påverkar henne nu eller om vissa barn skriker i början på det här viset.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv