Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Helena (m E)...

Skrivet av CarolineS
var är du? har saknat dig länge nu!
Hoppas du hör av dig igen snart, och berättar hur det går med E´s hörsel!
Saknar dig på listan oxo!

Kram!
Svar på tråden: Helena (m E)...

Hej CarolineS!

Skrivet av  Helena (m E)
Jag är här! Men jag har inte kommit in på listan, mitt konto där fungerar inte, och jag vet inte varför.

Under sommaren har jag försökt koppla bort alla tankar på E:s hörsel coh framtid, det blev för mycket och jag var tvungen att ta semester... Min man tvingade mig att åka på restresa, och sen insåg jag att jag måste släppa tankarna på Es hörsel för ett tag för att orka. Men nu har undersökningar etc satt igång för fullt igen, och jag kan inte koppla bort det längre. Vi har magnetröntgen nästa vecka, och jag är så förtvivlat orolig att hon ska bli sjuk och att det kommer att skjutas upp. Och läkaren som gör själva operationen ska vara bortrest två veckor i september, så jag fruktar verkligen att det dröjer till oktober, för då är E garanterat sjuk... Ja, jag bara oroar mig hela tiden! Och orsaken till dövheten vill jag veta också. Den närmaste månaden har vi ett 10-tal läkarbesök, teckenspråkskurser och liknande inbokat. Skönt att det rör på sig! Snart är väntan förhoppningsvis över.

Hur går det för dig? Jag hoppas att få läsa din CI-dagbok snart också, det finns inte mycket alls av den sorten på nätet. Och det verkar mycket spännande måste jag säga! Kan jag försöka komma till listan igen? Jag gör en ny ansökan i alla fall!
 

Artiklar från Familjeliv