Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En Januari2005-bild på...

Skrivet av Becka med Selma 11/7-03 + 2 till
Selma-tjejen finns nu på Julihemsidan, bara som info. Det får gärna komma nån grannen där bredvid henne också småningon...vink, vink.. *ler*
Och tack mie igen för att du satte in den.

Gomårrån alla förresten! Här är det superlugnt idag eftersom Elvira är i dagis och Vicke i skolan första dagen efter det långa jullovet.
Granarna utanför fönstret är tyngda av snö och på marken finns det så stora drivor och högar att man kan bygga en stor iglo minst. Borde väl masa mig ut, men vet inte om det är supervettigt eftersom Selma verkar ha stegring och snuva, kanske p.ga. vaccinet hon fick för 1 vecka sedan.
Svar på tråden: En Januari2005-bild på...

Vilken fin bild!

Skrivet av  Eva-lotta & Edvin
Är det ett tyg i bakgrunden? Vi har den tapaten i vardagsummet, fast utan mönster och i vinrött. Vi skulle haft en vägg med den mönstrade men målarna missade det tyvärr!
Jag skulle jättegärna skicka en bild på Edvin men mina bilder är så stora och blir fula om man förminskar dem.
 

Hej,

Skrivet av  Becka med Selma 11/7-03 + 2 till
nej det är inte ett tyg utan den där "boll-tapeten" från BoråsTapeter, finns i många olika färger och vi har den här i grått som fondvägg i köket.
Den ser bara lite skum ut på foto, blev lite randig och suddig, gör sig bäst på håll och inte i närstudie *ler*

Testa och pröva att skicka in en bild till Mie om du vill, skicka den stort bara så kan hon förminska den den och skära den om det behövs!
 

åh vilket smil!

Skrivet av  Nette
Och jättesnygg tapet, btw!
 

Artiklar från Familjeliv