Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

webbisar, banner mm

Skrivet av Josefin med Ella 030712
Håller nu (återigen) på med hemsida till Ella. Den förra var så begränsad och tråkig. Nu har vi ny och jag undrar:
1. Får vi lägga in era "banners" på hennes sida.
2. Hur gör jag en banner så att ni andra kan länka till ella?
*Josefin vilse i webbisvärlden*
Svar på tråden: webbisar, banner mm

Jag min skurk

Skrivet av  Ida & Toritrollet
har inte laggt in era fina banners, utan bara listat de jag hade i gästboken. Doh! Har inte tagit mig för att göra länksida förränn nu. Får bli bättring på den fronten känner jag.

Torias banner får du ta, den finns på länksidan. :)

Jag har gjort Toris banner i någonting så simpelt som paint, ok inte världens snyggigaste men klart funktionell.
 

Och adressen är.....

Skrivet av  Josefin med Ella 030712
Kommer inte ihåg Torias adress.
 

Ooooops

Skrivet av  Ida & Toritrollet
skulle skrivit den längst ner men måste missat den.
http://www.geocities.com/greace.geo/
 

Första Webbisen

Skrivet av  Josefin med Ella 030712
blev Toria. Hoppas på fler, och skall snickra ihop en egen snart.
 

Såklart!

Skrivet av  Lina m Meja
1. Du får gärna länka till Meja, hennes banners finns på hennes hemsida, www.rufelt.net
Vilken är din nya adress?

2.En banner/knapp gör man enklast i ett bildbehandlingsprogram. Jag har gjort mina i paintshop pro. Det finns även folk på nätet som gärna gör banners åt andra om man skickar en bild till dem, jag tror att t ex Therese m Tilde har använt sig av det.(??) Har för mig att det finns länk på Tildes hemsida.
 

webbis nr 2

Skrivet av  Josefin med Ella 030712
blev Meja.
Ellas adress är http://www.babyfriends.se/medlem/ellabus03/

Det kommer en banner där snart.
 

Såklart!

Skrivet av  Lina m Meja
1. Du får gärna länka till Meja, hennes banners finns på hennes hemsida, www.rufelt.net
Vilken är din nya adress?

2.En banner/knapp gör man enklast i ett bildbehandlingsprogram. Jag har gjort mina i paintshop pro. Det finns även folk på nätet som gärna gör banners åt andra om man skickar en bild till dem, jag tror att t ex Therese m Tilde har använt sig av det.(??) Har för mig att det finns länk på Tildes hemsida.
 

absolut!

Skrivet av  Nette
Fritt fram att lägga in noels banner, jag har förresten redan länkat till Ellas sida, säg till sen när du har en banner så knycker jag den av dej! (såg att du redan fått hjälp med hur man gör en sån)
 

Adressen?

Skrivet av  Josefin med Ella 030712
Jag kan inte komma in i din info. Hela aff går väldigt trögt för mig.

Mitt problem är att jag inte har något bildredigeringsprogram i datorn, men jag håller på att ladda hem ett nu.
 

oki!

Skrivet av  Nette
Adressen är www.familjenbahne.com

...jösses vad Aff segar idag!
 

Behöver separat bild

Skrivet av  Josefin med Ella 030712
Det var ju smart detdär med länken, men det funkar inte på babyfriends. Det behöver vara en separat bild. Har du någon sådan?
 

finns färdigt

Skrivet av  Nette
på länkar-sidan, ifall man inte kan ta koden så kan man spara bilden och länka från den.
 

Får inte upp någon bild

Skrivet av  Josefin med Ella 030712
Kanske är något knas