Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Weronica m Anna och Henrik

Skrivet av Mirva med Vincent 040418 + BF 050906
Hej, idag tvättade jag om RL-tröjan (den som blev missfärgad) i 60 grader, efter att den hade legat 2 dagar i flytande Vanish & vatten och jag fick bort det ROSA, helt otroligt men sant!!! *överlycklig*
Svar på tråden: Weronica m Anna och Henrik

Sicken tur! Det låter konstigt...

Skrivet av  Weronica m Anna och Henrik
...at den blev missfärgad. Kanske var det något överskott av trådar eller annat i kragen som färgade? Tur att historien fick ett lyckligt slut! Ralph Lauren-kläderna är super, tycker jag annars. Mina barn har massor och det har peppar, peppar inte hänt mågot med dem. Härligt att Vincent kan ha sin fina tröja och lyllos dig som snart kan börja titta efter små, små kläder igen :-). Jag är sugen på en liten trea, men det får nog vänta lite. Men oj vilka fina bebiskläder det finns :-) Mvh Weronica
 

:))

Skrivet av  Mirva med Vincent 040418 + BF 050906
Ja det finns en hel del marinblått inuti i kragen och det var ju den färgen som missfärgade rosa den annars naturvita tröjan... Jag älskar också RL-kläder!!! Och längtar efter att kunna använda igen alla små RL-kläder vi har på nästa barn :) Och denna gång ska vi även ta reda på könet för jag vill kunna shoppa innan :)))

*kram*
 

Artiklar från Familjeliv