Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*&%/(#¤! Jag blir tokig på det här!!!

Skrivet av Miss Caramella
Har HELA dagen försökt ladda ner bilderna till daton men det går inte alls hur jag än gör GGGGRRR!!!!

Jag kan ju erkänna att jag inte alls är teknisk av mig men jag vet att man ska kunna starta kameran och då sätter överföring igång.Men inget händer här :-(
Har laddat ner mjukvaran och följt instruktionerna till punkt och pricka...snart slänger jag kameran i väggen!!!!

Jag har win 98 och kameran är en Sony dsc-p32
Svar på tråden: *&%/(#¤! Jag blir tokig på det här!!!

hade samma problem

Skrivet av  hj
men ringde till slut supporten som man fick tel nr till tillsammans med kameran. På ett nafs så funkade allt :o). Jag har inte samma kamera som du så jag kan inte hjälpa dig, ring supporten :o)
lycka till
 

Jag har inte

Skrivet av  Miss Caramella
tänkt på att ringa supporten.Att jag inte kom på det själv.Tack
 

nu har ju jag

Skrivet av  Freddy
en helt annan kamera och ett annat operativ system. Men jag behöver inte ladda ned någon mjukvara. Jag sätter i sladden i datorn och kameran. Sedan går jag in i utforskaren(heter kanske något annat i win 98) och dubbelklickar på enheten för kameran, markerar alla bilder och kopierar dem. Sedan klistrar jag in dem på lämpligt ställe på hårddisken. Kanske är detta till noll hjälp för dig.
 

Nu har jag

Skrivet av  Miss Caramella
testat att göra som du beskrev men jag kommer bara fram till enheten för kameran sen finns inget mer :-(
Får nog ringa supporten imorn
Tack
 

Artiklar från Familjeliv