Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Osmidiga Dustin

Skrivet av Notte m tjejer 0202&0409
Idag fick jag ett brev från Dustin, och jag tänkte att mina checkar för fotoframkallningen låg däri, men det var bara kvittot på betalningen, checkarna kommer i ett PAKET...

Osmidigt... tur att det var fraktfritt...
Svar på tråden: Osmidiga Dustin

Tyckte precis samma sak

Skrivet av  Lena
"Paketet" lär ju inte innehålla något som inte skulle kunnat följa med brevet. Snacka om onödiga kostnader att skicka en papperslapp som paket.
 

Vad tycker du om paketet då?

Skrivet av  Lena
Ja innehållet var det ju inget fel på. Antingen 50 st 10x15 bilder eller också annat till ett värde av 166:50 för 50:--

Men att få dessa små checkar i en stor låda och i separata kuvert. Jag undrar verkligen om de inte fått betala för att jag ska få detta istället för tvärtom.

De gäller visst 12 mån från det man aktiverad dem också så du var smart som köpte 4 st.
 

Har inte orkat

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
hämta det än. Av nån anledning kom det inte i brevlådan som vanliga små paket brukar göra (t ex från Goboken, H&M osv) utan jag får hämta det på ICA. Hur stort är det egentligen?

Det var ju bra att det gällde så länge och att det var bra erbjudande! Tack än en gång för tipset, jag hade aldrig hittat det själv...
 

Det är ett paket ej brev

Skrivet av  Lena
Men det är väl stort som ett A4 men ca 4-5 cm tjockt (innehåller en del fyllnad för att de stackars kuverten inte ska ligga och skvalpa). Det var jag det jag menade med dyrt för dem. De har alltså skickat för en dryg 100-lapp i porto bara för att de väl brukar göra det. Misstänker att de inte precis tjänat på våra köp.

Go\'boken och de skickar nog sina paket som skrymmande brev, det är därför man får dem i brevlådan direkt.
 

Får jag bara

Skrivet av  Camilla m Maja
fråga hur det är med frakten?
Skall man betala någon frakt till fuji?
 

Inte första gången

Skrivet av  Lena
Om man beställer 50 bilder på en gång ingår frakten. Om man inte utnyttjar hela värdet på en gång dras frakt på 29:-- från värde andra gången man beställer.
 

Artiklar från Familjeliv