Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lena (om Fuji\'s Prepaid)

Skrivet av Notte m tjejer 0202&0409
Hej
Har du blivit klok på hur det funkar med portot?
Jag _tror_ att det är så att om man beställer för hela beloppet på en gång så får man det portofritt, men om man väljer att bara beställa för t ex 100 kr så drar de 129,90. Kan det stämma?
Jag beställer i alla fall 50 st denna gången, men vet du om man kan välja 50 st 11*15 istället?
Skulle passa mig ganska bra för julkorten som gärna får bli lite bredare.
Svar på tråden: Lena (om Fuji\'s Prepaid)

Och förresten

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
så kommer de väl hem i brevlådan?
Jag brukar alltid välja att hämta dem i Fuji-butik för att slippa portot. Det var nog ett klipp vi gjorde...
Hojta om du ser det fler gånger, nu kan jag inte hitta det på dustins hemsida!
 

Jag fattade inte heller

Skrivet av  Lena
Så jag ringde och frågade. Portot är inkluderat vid första beställningstillfället och man kan ta 11x15 om man vill istället för 10x15.

Nu ångrar jag verkligen att jag inte beställde fler. Jag har varit skapligt nöjd med Fujidirekt och de brukar vara väldigt snabba med leveransen. Enda gången de varit sena fick jag beställningen utan kostnad.
 

Jo

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
det känns bra att ha 4 st checkar *L*
Men om man tar länken:

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010069526
så går det fortfarande att beställa. Bara att vänta in nästa fraktfria helg då...
 

Underligt ställe det där

Skrivet av  Lena
Skriver man in Fujicolor och söker hittar man också checkarna. Det finns tydlign checkar för 100 bilder också, MEN de kostar 198,75 fast i textbeskrivningen så står det bilder för 1:59/st. Ja ja 50 st för 50:-- var verkligen ett fynd.
 

Tack för infot!

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
om portot. Det var ju kanonbra!
 

Artiklar från Familjeliv