Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Julkortsfråga!

Skrivet av Julkort:stess-stess men vill ju så gärna

Hej! Hittar inte inspirationen eller orken till att pyssla med julkort i år så jag får nog strunta i klipp-och-klistra den här gången. Tänkte i stället framkalla foton på barnen som julkort. (Ni vet såna där med förtryckt ”god jul” i ett vitt fält på sidan om fotot.) Nån som vet nåt bra ställe man kan skicka in eller lämna in sina digitala bilder? Så det blir okej kvalitet och pris.
Eller är jag för sent ute? Hur gör man förresten om man ska lämna in dem till typ Expert eller On Off? Vill ju helst inte skriva ut dem på min egen skrivare först då det tappar så mycket i kvalitet.
Eller har ni andra enkla men personliga julkortside´er?(Där man kan ha med foto på guldklimparna?) Är angelägen om svar så jag frågar runt på storhelgssnack, konsumentsnack och foto och video ifall ni tycker att jag tjatar…
Många frågor blev det, man jag är otroligt _tacksam_ för svar!!!

Svar på tråden: Julkortsfråga!

Ladda upp bildfilen

Skrivet av  Maria
Fotomenyn (Onoff, Siba, Euronics, Teknikmagasinet m fl)tar just nu 1:95 på de flesta anslutna ställena + 7-9:-- i startavgift.

http://www.fotomenyn.com/

Annars framkallar nog alla den typen av julkort så att du även kan få dem hemskickade om du vill.
 

onoff skickar hem men det

Skrivet av  marie
kostar 45:- så har man nära så..
 

Artiklar från Familjeliv