Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*arhgg*

Skrivet av Tigerlily*pisst off*
Blir snart skogstokig!
Hittar inte byxor som passar. Alla byxor är för korta. Har kollat inne på MQ, där det finns byxor med lite längre ben, men fanns knappt nåt alls. Det är ju mellan olika säsonger, så det kommer väl.

Behöver tips på flera butiker som har byxor i andra storlekar än S M L.

Svar på tråden: *arhgg*

Samma fast tvärtom...

Skrivet av  Sharp
alla byxor är ju åt skogen för långa ju!!!!! Till och med byxorna i stl 34 är 15 cm för långa, jag har mätt och kollat! Jag behöver typ 40-42 i byxor och då är det minst 20 cm för mycket längst ner. Helt hopplöst när man ständigt går runt och snubblar över byxbenen...alla brallor går ju inte att vika eller lägga upp.
 

Du är inte ensam

Skrivet av  Catrin
Det finns byxor för långa att köpa på Debenhams i Stockholm, finns en avdelning uppe på top shop. jag har köpt byxor där. det ska vara 36 tum´s byxor, tyvärr så vart två par lite korta efter tvätt.
Det går att beställa ifrån London oxå. titta här:
http://www.longtallsally.com/index.asp?Try=Yes

det finns byxor ända upp till 38 tum. fina är dom oxå, lite dyra är dom iof.
Om du har vägarna förbi stan så tycker jag att du ska gå förbi top shop på Debenhams och titta på byxor där.
 

Låter suvve!

Skrivet av  Tigerlily
Ska åka dit.

Tack för tipset!!

*glad*
 

På Åhléns..

Skrivet av  tetra
..hittade jag jättebra byxor med extra lång benlängd. Jag har 36 L, dvs stoelek 36 med långa ben. Mycket bättre med sådana storlekar. JCs byxor är långa i benen! När jag köper medium där så är de alltid lagompå längden. Beror ju förstår på _hur_ lång du är.