Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*behöver hjälp*

Skrivet av Mia med William 011215 (född i v 32+1)
Om några veckor ska jag på Kickoff med jobbet och jag har köpt en ursnyggt "babydollinne i syrenlila, gammelrosa beiget och lite plommonfärg. Den är skuren under bysten och är i tunt meshtyg (stvas det så?), förutom vid bysten där det är rynk, eller hur man nu ska säga.
Linnet går till ungefär halva stussen och har smala axelband.
Till den tänkte jag ha jeans och mina gammelrosa spetsiga pumps. Såväl är allt ok.
Men... jag känner mig otroligt bar (och vit) i bara linnet och undrar nu vad jag ska ha över när vi äter middag.
Trodde jag kunde ha min korta rosa/lila manschesterkavaj till med den blev liksom för "tung" till den tunna toppen. Såg inte bra ut och linnet kom inte till sin rätt.
Vad tycker ni att jag ska ha över linnet? Har funderat på en sjal, typ lite grövre... Det står till i hjärnan. Ge mig råd!

Mia
Svar på tråden: *behöver hjälp*

Nyfiken på linnet

Skrivet av  H
Var har du köpt det? Dyrt?

Låter jättefint! :-)
 

B*young 249:- :-) *imt*

Skrivet av  Mia med William 011215 (född i v 32+1)
ddd
 

Eller....

Skrivet av  Nette
ja, jag vet...poncho..poncho! *s*
Men, en lite tunnare, mer finvariant kanske hade varit något.
Tänkte själv ha det när jag ska gå ut, jeans och en jätteläcker top (från "casch") slipper vara bar om ärmarna men ändå ser man ju topen igenom!
 

Kanske inte så dumt! :-)

Skrivet av  Mia med William 011215 (född i v 32+1)
Det fanns jättefina finstickade på B*young där jag köpte linnet.

Kram
Mia
 

Även...

Skrivet av  Nette
Vero Moda har fina!
Där köpte jag mitt, chokladbrunt med fransar (lite blankt så det satt jättebra, också snöre upptill så man kan ha den mer nedhasad om man vill det!)

Linnet lät jättesnyggt, förresten!
Lycka till och hoppas du hittar något som passar!
Kram!
 

Åh, just det!

Skrivet av  Mia med William 011215 (född i v 32+1)
Såg också dom fina på Vero Moda. Får nog ta mig en runda på stan (igen) maken blir nog snart galen :-)

Mia
 

Sisters har fina sjalar

Skrivet av  Annika T
Köpte en där nyss, vit trekant med fransar, mönsterstickad i ganska tunt lite ulligt garn. Jag ska ha den över ett linne när jag ska på bröllop om 1½ vecka.
 

Annika, jag hade i bakhuvudet---

Skrivet av  Mia med William 011215 (född i v 32+1)
att du hade hittat din sjal, men visste inte vart.
Vi har tyvärr inte Sisters i Kalmar (vad jag vet) men den låter verkligen supersnygg. Äntligen ett plagg som skyler lite utan att bli töntig.

Mia
 

exakt ett

Skrivet av  sandra..a.k.a sa
sånt linne har jag fast svart. Ditt låter ju jätte snyggt!
Jag hade nog bara valt en sjal en sån där lång och smal. Finns massa snygga på HM.
Ska själv ha på mig det linnet på fredag tycker oxå aatt det blir lite naket.
Funderade på att bara ha som en stickad sjal runt axlarna som man knyter i fram, finns på HM. Svårt att förklara hur den ser ut.
 

Jaaaaa, precis!!!

Skrivet av  Mia med William 011215 (född i v 32+1)
Just en stickad sjal som man knyter fram fick jag i huvudet när jag tänkte på det här att det känns lite naket.
Linnet i sig är så vackert (tycker jag) så det vill jag inte dölja.
Vad kul att vi fastnat för precis samma linne av alla kläder som finns.

Ha det så jättekul på fredag!
Kram
Mia
 

Artiklar från Familjeliv